וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בייב מגנט": הפכים לא נמשכים, הם הולכים לשעשועון מטופש

14.3.2014 / 0:00

שעשועון ההיכרויות החדש של "HOT" לא מבטיח למשתתפיו זוגיות מאושרת אלא מסתפק בבילוי זול בספא. הצופים? הם סובלים בבית

ראובן שניידר

לא ברור מה הוביל את ירון ברובינסקי לג'וב ההנחיה ב"בייב מגנט", שעשועון ההיכרויות החדש של ערוץ "HOT קומדי סנטרל". זאת אומרת, חוץ ממצב חשבון העו"ש שלו. ברובינסקי אולי יוכל לרכוש מזון בזמן הקרוב אבל סביר להניח שבעתיד הרחוק, "בייב מגנט" תימחק מהרזומה שלו. הפורמט של "בייב מגנט", 28 דקות של כלום, די פשוט: ארבעה בחורים מתחרים על לבה של בחורה אחת, להלן: הבייב. כי בזמן שהגברים מחופצנים על מגנטים גדולים, הבחורה מחופצנת מעצם היותה בחורה. כלומר, מעצם היותה בייב.

מה האנשים הצעירים שמשתתפים בתכנית מנסים להשיג? חבילת ספא זוגית. מי ידע שמדובר בפריט כה נחשק. הדרך להשגת חבילת הספא עוברת דרך שלושה סבבי שאלות אשר בתום כל אחד מהם מודח אחד הרווקים כשהמגנט מאבד את כוחו והרווק עוזב את המשחק בצורה משעשעת א-לה וויפאאוט". כמה פשוט, ככה מיותר ומעליב את האינטליגנציה. לצדו של ברובינסקי שהופך, בלי ששמנו לב, לקופידון הישראלי (אחרי הנחיית "דייט בחשיכה" המוצלחת) מככב אורי גוטליב. כי אורי גוטליב נמצא בכל מקום. על פניו, גוטליב הגיע למקום כדי לשמש הסייד קיק של ברובינסקי. בפועל, הצופה (שעבר את גיל 15) מוצא עצמו משתוקק לבעוט בגוטליב.

בייב מגנט. ראובן שניידר
הרחיקו את עצמכם מהמסך. צילום: ראובן שניידר/ראובן שניידר

ואולי כאן טמונה הבעיה. "בייב מגנט" מיועדת לצופים אשר בטעות מצאו עצמם מחוץ לערוץ 24. לצופה התבוני אין מה לחפש בשעשועון הלא משעשע של "HOT קומדי סנטרל". כלומר, חוץ מלספור לאחור את הזמן שנותר עד לסיום התכנית. אל תטעו, "בייב מגנט" לא אמורה להיות התחליף של "HOT", ובכן, לכל דבר אחר שכל גוף שידור אחר מציע. סביר להניח שגם אנשי התכנית יודעים שהם מייצרים זבל. בכל זאת, הגענו לעולם כדי להרוויח כסף, לא כדי לשנות אותו.

במחשבה שניה, יכול להיות שבלי להתכוון, ובצורה חתרנית, אנשי "בייב מגנט" עלו על משהו. אולי אנשי התכנית יודעים שהסיכוי למציאת זוגיות בטלוויזיה הוא כה קלוש ושהרבה יותר קל להשיג משהו אחר. נניח, חבילת ספא זוגית שאפשר למצוא גם באתרי קופונים. טוב, אתם צודקים. הסיכוי למציאת חתרנות בשעשועון כזה קלוש עוד יותר מהסיכוי למציאת זוגיות בטלוויזיה. חבילת ספא זוגית, אלוהים, מי חושב על הדברים האלה?

"בייב מגנט" משודרת בערוץ "HOT קומדי סנטרל" בימי חמישי בשעה 20:20

דווקא אהבתם את "בייב מגנט"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully