וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי וישראל אזולאי: מהבוץ לג'קוזי

13.3.2014 / 15:06

לג'קי וישראל אזולאי יש סיפור חיים שיכול להתחרות בטלנובלה המלודרמטית בעולם. אולי זאת הסיבה שהתפלשות בקקי של פרות לא מפריעה להם. "כמו להחליף להן טיטול", לפי ג'קי. ראיון

ג'קי אזולאי. ניב אהרונסון
"אנחנו בתולי ג'קוזי". ג'קי וישראל אזולאי/ניב אהרונסון

כמו גאולה אבן וגדעון סער, עידו רוזנבלום ויונית לוי, פורטיס וסחרוף – במבט ראשון אולי קשה להבין איך התחילו הניצוצות בזוגיות של ג'קי (30) וישראל (28) אזולאי, אבל במבט שני זה נראה כמו הדבר הכי הגיוני בעולם. בימים אלה משתתפים בני הזוג אזולאי בריאליטי "זוג מנצח VIP", המשודר בימים ראשון ושלישי בשעה 21:00 בערוץ 10, ופגישה איתם מבהירה חד משמעית כי אם הזוגיות שלהם לא היתה כבר קיימת, מישהו חייב היה להמציא אותה. הראיון המיוחד שלהם לוואלה! תרבות מתחיל עם קצת חששות מצידה של הגברת הראשונה; לאחר שיחה קלילה על איסור נגיעה שנפוץ במגזר הדתי (בכלליות, לא אצל בני הזוג בפרט, נ.ה.) ג'קי מפצירה בבעלה ללחוץ את ידי, כיוון שאם לא יעשה כן, כותרת הכתבה עלולה להיות נגחנית, כי אנחנו בתקשורת מחפשים את הדם.

- את מרגישה שמחפשים אותך מהרגע שנפגשנו. למה?

ג'קי: "יש לי רגשי נחיתות. כן. (פונה לישראל) כן, זה נכון? זה זה?".

ישראל: "מאיפה זה בא? איזה רגשי נחיתות?".

ג'קי: "סתם, נראה לך? אין לי. פשוט ככה טוענים. בוואלה!".

- לא טענו את זה מעולם בוואלה!.

ישראל: "טוב, נקסט, נקסט, היא סתם אומרת".

ג'קי: "ישראל הגזמת, זו אחלה פתיחה לכתבה שלה, מה יש לך? באמת שאין לי רגשי נחיתות. אני מאוד שלמה עם עצמי ואיתנו ועם הכל. זה קשור נכון?".

- הכל קשור. יש תחושה שעל המסך את מתנהגת כמו שאנשים מצפים שתתנהגי.

"ממש לא. זה אני במאה אחוז. יכול גם להיות שאני עושה דברים לא טובים, אבל זאת אני. ל'מאסטר שף' באתי אנונימית ולא ידעתי מה זה טלוויזיה. פשוט הייתי אני ועכשיו את קוראת לזה דמות, כי את רואה את אותו האדם גם ב'זוג מנצח'. אז את צריכה להבין שזו לא יכולה להיות דמות. איזו דמות יש פה?".

- של המאמי מהפריפריה שלכאורה לא מכירה את עולם הזוהר, למרות שהיא כבר חלק מהעולם הזה.

ישראל: "ג'קי היא בעיקרון אחת ש...- "

ג'קי: "מאמי אני פה אל תדבר עלי בגוף שלישי".

ישראל: "לא מדבר עליך בגוף שלישי. ג'קי היא – ..."

ג'קי: "אומר 'אני לא' והוא ממשיך".

ישראל: "יש בה יותר ממה שמכיר הקהל. היא לא רק ג'קי הבשלנית. היא גם ג'קי שאוהבת לדעת הכל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא באים לייצג אף אחד./מערכת וואלה!, צילום מסך

אזולאי אולי אוהבת לדעת הכל על כולם אבל לא בדיוק מעוניינת שכולם ידעו עליה הכל. את סיפור חייה הלא פשוט היא לא ששה לספר אבל אין ברירה – כי רק באמצעותו אפשר להבין איך היחסים שלה ושל בעלה נחצבו בהרבה דם, יזע ודמעות, אבל גם עם שמחה רבה. הוא במקור מקריית גת, היא מבית שמש, כעת גרים באלעד עם שני ילדים, אורי אליהו (5) ואיתי (3).

הם הכירו לפני שמונה שנים והתחתנו לאחר היכרות של חצי שנה. היום ג'קי מעבירה סדנאות בישול וישראל עובד כשיפוצניק, אבל החלום האמיתי שלו הוא "להתקדם בחיים, שיהיה לי תואר. שהילדים יגדלו וירגישו שיש להם משהו ביד". ג'קי עונה לו: "ממי זה לא ראיון עומק".

לאור הסיפור הלא פשוט של בני הזוג והקשר שלהם כפי שמתגלה על המסך, די מדהים לראות שישראל אזולאי נמצא עם אשתו שמונה שנים, אבל מעריץ אותה כאילו הם ביחד רק שמונה שניות. "היא אמרה לי 'תשמע חביבי, אם אתה רוצה לקחת את זה הלאה אז זה לבוא לאבא שלי ומפה השמיים הם הגבול'", הוא מספר. "היא סגרה את זה מהר אבל גם אני ראיתי שזה זה".

- לא מלחיץ להתחתן עם מישהי שמבוגרת ממך בשנתיים?

"להיפך. אני לא תיארתי לעצמי שאתחתן עם ילדה יותר צעירה ממני. זה לא משהו שהגביל אותי בכלל".

ג'קי: "הבנתי מה אני רוצה בחיים, שאני רוצה את ישראל - בחור שיכבד אותי ושיהיה בינינו כבוד הדדי. ראיתי שהוא העריץ אותי מהדקה הראשונה".

ישראל: "היא באמת שינתה אותי".

- כי מה היית עד ג'קי?

"הייתי...-"

ג'קי: "ישראל אני אגיד! הוא היה הכל. הוא היה עצבני ומלא דברים רעים, אבל זה לא הפריע לי כי אלי הוא היה מישהו אחר וזהו, בשבילי זה מספיק".

ישראל: "אני זוכר שפעם אחת היא אמרה לי 'אם אתה ממשיך ככה אז אני לא מבינה מה אני עושה איתך'. זה משפט שישב עלי, ישנתי עליו בלילה וזה פשוט שינה אותי מקצה לקצה. היה לי פתיל קצר ולא חשבתי על מה שאני עושה. הבנתי שאם אני לא תופס את עצמי אני הולך לאבד אותה. השתנתי ממש".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ג'קי אזולאי. ניב אהרונסון
"יש כאלה שחושבים שהיא שתלטנית אבל אני לא שם על זה"./ניב אהרונסון

- מה גרם לך להתאהב בג'קי?

ג'קי: "העיניים קודם כל".

ישראל: "ראיתי אישה דעתנית, אכפתית, מעריכה. אני צריך מישהי שלא חושבת כמו ילדה. יש לה ראש על הכתפיים. את רואה שהיא בחורה מנוסה, כמה חום ואהבה יש לה לילדים".

ג'קי: "יש סוג של בחורים שצריכים את זה. הוא היה כמו ילד וזה בא לו טוב שיש מישהי ששמה לו גבולות ואומרת לו כן לא שחור לבן".

- ולך הוא לא שם גבולות?

"פחות".

ישראל: "מה זה פחות? אני בן אדם נחמד מה שנקרא, עד שנשפכת הכוס. מצד אחד, יש לה את הדעות שלה, שאני מאוד מכבד ומעריך. יש כאלה שחושבים שהיא שתלטנית אבל אני לא שם על זה. את הצד השני קשה להסביר למישהו מבחוץ כי אלו דברים קטנים שאני רואה. את צריכה להבין, אני והיא בראש אחד. פשוט משלימים האחד את השניה. מאז שהשתניתי בגלל ג'קי והבנתי באיזה דרך אני הולך ואיפה אני רואה את עצמי, ראיתי שזאת האישה שאני רוצה. לקחתי את החיים שלי ברצינות".

"לקחת את החיים ברצינות" הוא האנדרסטייטמנט למה שעברו בני הזוג אזולאי בחייהם עד כה, טלטלות שכאילו נלקחו מטלנובלה ארגנטינאית מוגזמת במיוחד. "אבא שלי נפטר בגיל 43 שבועיים וחצי לפני שהתחתנו", מספרת ג'קי.

"היתה לו אי ספיקת כליות והוא היה צריך השתלה. אנחנו משפחה עם הרבה ילדים, אז טונות של כסף אין. הוא לא עשה השתלה במקום שהוא לוקסוס, אלא במקום יחסית זול. במשך כל התקופה שאני וישראל יצאנו, אבא שלי היה בקולומביה בניתוח. שם הוא קיבל דום לב והגיע ארצה עם קומה. ההכנות שלי לחתונה היו ללכת לראות שמלה ואז להיות בהדסה עין כרם. בסוף הגיעו לחתונה 1,600-1,700 איש. הרבה אנשים שראו שאני יתומה שבועיים לפני החתונה באו לשמח אותנו. טוב, בואי נעבור לשאלות אחרות, מספיק עם זה, לא צריך רק טרגדיות".

ג'קי אזולאי. ניב אהרונסון
לא מרשה לו לפתוח פייסבוק כדי שלא יעלה תמונות עירום שלו./ניב אהרונסון

- קרו עוד דרמות גדולות במשפחה שחיזקו את הקשר ביניכם?

"עזבי, זה לראיון של יוסי סיאס. בטח שקרו מלא דברים אבל בסופו של דבר, הקשר ביני לבין ישראל הוא כזה שאנחנו מדברים בעיניים. לא התחתנו באולם הכי יפה עם השמלה הכי יפה וירח דבש חודשיים בתאילנד בטן גב. התחלנו ממש מבוץ".

מרים, אמה של אזולאי, נשארה בבית שמש לגדל 12 ילדים קטנים. "זה לא עניין אף אחד שהתחתנו ואנחנו זוג צעיר. הייתי צריכה לתמוך באמא שלי ורוב הזמן היינו שם", היא נזכרת ומספרת על האסון הבא שפקד את המשפחה: שריפה שפרצה בבית המשפחה וכילתה אותו לחלוטין. "הם עברו לגור אצל סבתא שלי, בדירת 50 מטר", מספרת אזולאי. "זה היה קשה. באנו לבית שמש, ראיתי את אמא שלי בוכה והלכתי לקנות פיג'מות לילדים, כי אפילו את זה לא היה. את מבינה? דבר רדף דבר".

ישראל: "המזל של המשפחה הזאת היא שהיא מאוד חמה ומאוד אכפת להם אחד מהשני".

ג'קי: "הסיפור הוא לא על אמא שלי. זה עלינו, כזוג. אלו דברים שבונים אותך ואת הזוגיות, שלא כל זוג עובר כשהוא מתחתן".

וכעת לדברים נוספים שלא כל זוג עובר אחרי שהוא מתחתן: משימות אתגריות בווילת ריאליטי סגורה, שבודקות עד כמה הם מכירים זה את זו ועד כמה הם באמת סומכים אחד על השנייה.

לצד משפחת אזולאי נמצאים בתכנית גם מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי, ג'ניפר סנוקל ועופר טלקר, יריב נתי ודנה רון (ג'קי: "בהתחלה לא הסתדרתי איתה. קשה לי מאוד עם אנשים שיש להם הרבה חומות ויש לה הרבה מסכות") ועוד. הזוג שיישאר עם הכי הרבה כסף מנצח במשחק ולוקח הביתה את המזומן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורטיסחרוף./מערכת וואלה!, צילום מסך

- למה הלכת שוב לריאליטי?

ג'קי: "קודם כל, הציעו לנו כסף. לא הייתי צריכה את זה בשביל לחזור לתודעה. אף פעם לא הבנתי אנשים ש'חוזרים לתודעה'. מה? לאן אתם חוזרים? לעוד אייטם? שילמו סכום כסף שאני לא אגיד לו 'לא', זה סכום שאחרת הייתי צריכה לעבוד בשבילו שנה".

- ישראל, איך שוכנעת להצטרף?

ישראל: "אנסה להסביר אבל זה יישמע לא אמיתי. אני לא בנאדם שחי את העולם הזה. אני, תני לי ללכת לעבודה, לחזור, להתפלל, פרנסה לילדים וזהו. הכי פשוט. אבל ג'קי הראתה לי דברים שלא ראיתי בחיים וגם אני גיליתי על עצמי הרבה דברים. התכנית הזאת האירה לי עד כמה אנחנו חיים את המובן מאליו. אין לנו זמן לעצמנו. אנחנו בתולי ג'קוזי. אז בואי נגיד שזה האיר לנו הרבה דברים בזוגיות".

- מה למשל?

ג'קי: "כשהוא אכל את החלקים של השור ופרה. והוא הבן אדם הכי קשה באוכל בעולם. הוא לא אוכל קישואים אפילו!".

ישראל: "לא נוגע".

ג'קי: "והוא אכל את זה. זה מה שהוא יעשה בשביל הבית".

-ומה אתה למדת על ג'קי?

ג'קי: "מה יש ללמוד עליי? מותק, אני שקופה".

ישראל: "בדיוק. האמת שהיא למדה עלי יותר".

- מה היה הדבר הכי קשה בתכנית?

"מה שקשה באופן כללי זה שאנשים מצמידים תוויות, מבקרים אותך ומדברים עליך מבלי לדעת מי אתה ומה אתה. הלכתי בבית על קרטון של ביצים כדי לא לפגוע בדת, כדי שלא יגידו 'הוא דתי ואיך הוא עושה דברים כאלה'. נכון, אני עם כיפה על הראש, אבל אני לא בא לייצג אף אחד. ממש לא. באתי בתור עצמי".

ג'קי: "ותרשמי את זה באדום, חשוב לנו שזה יודגש".

ג'קי אזולאי. ניב אהרונסון
נכונים, יפים ואמיצים./ניב אהרונסון

- זה לא קצת משפיל להתפלש בקקי של פרות כבר בפרק הראשון?

"מה משפיל? שני דברים יוצאים מהפרה - אחד את אוכלת ואחד את נגעלת, למה? לא קיבלתי הלם. הבנות שקיבלו גל הקאה אבל אותי זה לא הגעיל. כולם שם רצו להיכנס להיכנס ולהתחרע. וגם עמדנו שם שעתיים לפני הצילומים אז כבר התחברנו לפרות, זה היה כמו להחליף להן טיטול".

- את לא חוששת להישאר בתודעה בתור פליטת ריאליטי?

"לא".

- היית עושה עוד ריאליטי?

"עוד ארבע".

- למה? מה כיף בזה?

"כסף. יותר קל להתפרנס".

- יש ריאליטי שלא היית עושה?

"מלכות היופי".

- זה לא ריאליטי, זאת המציאות.

"נו, ריאליטי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עברנו דברים שבנו אותנו ואת הזוגיות"./מערכת וואלה!, צילום מסך

- חלק מהביקורות שחטו את התכנית. התבאסתם?

ישראל: "ממש לא מעניין אותי. אני לא באינסטגרם, לא בפייסבוק".

ג'קי: "תגיד שאתה לא מתחנן אליי שאני אפתח לך".

ישראל: "ממש לא".

- ישראל לפתוח לך?

"לא, תודה, יש לי את גיסי שיטפל בעניינים".

- ואת מרשה לו שהוא יפתח?

ג'קי: "לא, כי הוא ישים בתמונת נושא את העירום שלו".

- אז למה לך מותר?

"כי אין אפוטרופוס לאריות. אני צריכה לשמור עליו".

- ואם קוראים לישראל לבד לריאליטי?

"אין מצב".

ישראל: "ישר היא שוללת בלי לדעת במה מדובר".

ג'קי: "אין מצב. נקודה. רק אם זה ריאליטי גברים".

ישראל: "אני יכול לזרום, אבל מה חסר לי בחיים שאני אכניס את עצמי לדברים האלה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully