וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגרי בירדס: מייקל ביי יפיק גרסה חדשה ל"הציפורים"

13.3.2014 / 16:56

המפיק ההוליוודי חשף כי הוא יפיק גרסה חדשה למותחן האימה הקלאסי "הציפורים", של הבמאי הבריטי אלפרד היצ'קוק

מתוך  הסרט "הציפורים". imdb
בוא אלי פרפר נחמד, שב אצלי על כף היד/imdb

מהרובוטריקים לציפורים: המפיק ההוליוודי מייקל ביי הודיע היום (חמישי) כי יפיק גרסה מחודשת לסרט "הציפורים" של אלפרד היצ'קוק. הסרט המקורי, מותחן אימה משנת 1963, מבוסס באופן על הסיפור "הציפורים" מאת דפנה דה מוריאה וכיכבו בו טיפי הדרן ורוד טיילור. עלילת הסרט המפורסם שכבר הפך לקלאסיקה מתרחשת בבודגה ביי, אזור בקליפורניה שמותקף לפתע אלפי ציפורים אלימות ושחורות במשך מספר ימים.

אבל תשכחו משחור-לבן ואפקטים גרועים: הגרסה החדשה תופק כאמור על-ידי ביי, שהפיק בעבר סרטי ענק כמו "רובוטריקים", "ארמגדון", "הפריצה לאלקטרז", "רווח וכאב" ועוד רבים. לפי דיווחים, מי שמועמדת להיכנס לנעליה של גיבורת הסרט היא השחקנית נעמי ווטס. את הסרט יביים הבמאי ההולנדי דיידריק וואן רויאן. כעת רק נותר לחכות ולראות האם הציפורים החדשות של ביי לא יסתפקו בציוצים מאיימים על תושבי העיירה, אלא יהיו חצי רובוטיות, או שמא חמושות באקדחי לייזר, כמצופה מסרט אקשן אמריקאי.

מי שכנראה פחות מרוצה מהידיעה על הפקת הסרט היא הדרן, שבשנת 2007 התראיינה ל-MTV בעניין הסיכוי שסרט הקאלט יופק מחדש. "כשאמרו לי שרוצים לעשות גרסה מחודשת לסרט, חשבתי לעצמי 'למה שמישהו יעשה כזה דבר? למה?'", אמרה הדרן. "כבר ניסו לעשות רימייק ל'פסיכו' והוא לא הצליח. אין לכם סיפורים חדשים לספר?".

חסרות לכן ציפורי-רובוט בקולנוע? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully