וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הארי סטיילס עוזב את וואן דיירקשן?

16.3.2014 / 9:54

שמועות על עזיבה אפשרית של הארי סטיילס מלהקת וואן דיירקשן. "זורם דם רע בלהקה", סיפר מקור לצהובון "דיילי סטאר". לא, רק לא זה

הארי סטיילס. AP
משנה את הדיירקשן? הארי סטיילס./AP

על אף שהשמועות על פירוקה של להקת הבנים וואן דיירקשן הוכחשו לפני מספר שבועות, התפרסמה כעת ידיעה לא מאושרת כי הארי סטיילס עשוי לעזוב את הלהקה.
לפי מקורות שצוטטו בצהובון "דיילי סטאר" סטיילס הפך ל"זר וירטואלי" עבור שאר חברי הלהקה, בזמן שהם לוקחים הפסקה כדי לבלות עם משפחותיהם וחבריהם. כאשר וואן דיירקשן ישתפו פעולה שוב בעתיד הקרוב, אמר המקור, "האווירה תהיה רעילה".

הארי סטיילס. טוויטר, צילום מסך
מביע את דעתו על שאר חברי הלהקה? הארי סטיילס/צילום מסך, טוויטר

"הדם הרע שמגיע משאר חברי הלהקה נובע מחשדות מכך שסטיילס מתכנן לצאת לקריירת סולו לאחר ארבע שנים בלהקה", טוען המקור. "זה כאילו שהארי לא חלק מהלהקה". המקור צופה בפיצוץ בהרכב בזמן הקרוב "בגלל שבפעם הראשונה מזה חודשים הם עומדים להעביר כל יום ביחד, במסגרת חזרות לסיבוב הופעות בקיץ". "הבנים רוצים הבטחות מהארי שהוא נשאר בלהקה לטווח הארוך", הוסיף המקור, "הם לא ייתנו לו רק להשתמש בהם לטובת השאיפות לקריירה עצמאית שלו. הם רוצים לדעת מה קורה באמת".

הארי סטיילס הוא החבר הצעיר ביותר בלהקת הפופ, שנוסדה ב2010 בתכנית אקס פקטור הבריטית, הוציאה שלושה אלבומים וזכתה להצלחה בינלאומית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully