וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "Need for Speed" מתרסק

16.3.2014 / 10:12

סרט המירוצים לא מצליח למשוך את הצופים לבתי הקולנוע. מה הם מעדיפים לראות? סרט אנימציה. דורון פישלר עם שוברי הקופות הגדולים בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

מתברר שמה שחזק יותר מהצורך במהירות הוא הצורך באיכות. "Need for Speed" היה אמור להיות המועמד האוטומטי לכיבוש המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות האמריקאית: סרט אקשן ברוח "מהיר ועצבני", שאמור להיות אפילו מבוסס על סדרת משחקי מחשב פופולרית. אבל זה לא קרה – אולי משום שהרעיון "לבסס" סרט על סדרת משחקי מרוצים ללא עלילה היה מופרך מלכתחילה. האולפן גילה להפתעתו שלא קיים בעולם שיילך לסרט רק בגלל שהוא נושא את שם משחק המירוצים החביב עליו. "Need for Speed" צפוי להכניס עד סיום סוף השבוע כ-17 מיליון דולר, סכום מאכזב למדי עבורו, שממקם אותו במקום השלישי בטבלה בלבד, מאחורי שני הסרטים הותיקים בטבלה – "300: עליית האימפריה" ו"מר פיבודי ושרמן".

אז אם לא הצורך במהירות, מי נמצא במקום הראשון? גם כאן ישנה הפתעה: האתונאים הלוחמים של "300", שהחזיקו במקום הראשון בשבוע שעבר, הודחו על ידי מיסטר פיבודי. "300: עליית האימפריה" שהה במקום הראשון בשבוע שעבר, עם הכנסות של כ-45 מיליון דולר – אבל השבוע הכנסותיו צנחו בחדות אל כ-20 מיליון; "מר פיבודי ושרמן" הביא בשבוע שעבר 32 מיליון דולר, והשבוע גם הוא נמצא בסימן ירידה, אבל ירידה מתונה הרבה יותר - והגיע ל-22 מיליון דולר. כך למרות הירידה בהכנסותיו, סרט האנימציה של דרימוורקס טיפס מהמקום השני לראשון השבוע, על חורבותיהן של מכוניות ומגיני יוונים.

"נון-סטופ" צפוי לסיים את הסופ"ש במקום הרביעי, עם כ-11 מיליון דולר; מאחוריו, רק במקום החמישי, נמצא "Single Moms Club", הסרט החדש מבית היוצר של טיילר פרי - שהכניס כ-10 מיליון דולר בלבד. זאת אחת הפתיחות הגרועות ביותר בקריירה הפורה של טיילר פרי, מי ששלט ביד רמה בקהל השחור במשך עשור. נראה שהוא מאבד את מגע הזהב שלו – אולי לטובת קווין הארט, מי שנראה כמו המלך החדש של הקולנוע המגזרי, והשנה כבר השתתף בשני להיטים ("About Last Night" ו-"Ride Along").

ואתם, יש לכם צורך במהירות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully