וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן מור בת 50: קבלו את רגעי השיא שלה

לכבוד יום הולדתה ה-50 של השחקנית קרן מור, וואלה! תרבות מזכירים לכם את כל הרגעים הכי קורעים מצחוק של השחקנית האהובה והמוערכת. רק בריאות!

מכירת סטודיו של תמר פרימק. טוניקת קטיפה ב-829 שקלים במקום 1,279 שקלים. מיכאל פיש,
תרימי!!! מור./מיכאל פיש

פולניות נהנות יותר. אולי. לא בטוח. נראה. בכל מקרה, השחקנית המוערכת והאהובה קרן מור חוגגת היום (שלישי) חמישים שנות קיום על פני כדור הארץ. לרגל המאורע החגיגי, אנחנו בוואלה! תרבות נזכרים בכמה מרגעיה הטובים ביותר של מור על המסך, כלומר אלה שהצחיקו בעבר, מצחיקים בהווה ויצחיקו בעתיד. מהגרושה האמריקאית של ציקו בן-דוד ב"אבא גנוב", דרך "החמישייה הקאמרית" ועד תכניות רשת קיקיוניות - להלן כמה רגעים בלתי נשכחים מהקריירה המוצלחת של מור ,שוודאי עוד תזכה לשנים רבות של עשייה ויצירה. מזל טוב!

אבא גנוב, אמא פסיכית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הצליחה להפריד בין החמודים עם הסטייל המושלם. מתוך הסרט "אבא גנוב"./מערכת וואלה!, צילום מסך

מי מאיתנו לא פילל לאיחוד המרגש בין צ'יקו בן דוד לבנו בן? כולנו. אבל למגי, גרושתו של צ'יקו, היו תכניות אחרות. נחמד להיזכר בתפקיד הזה של מור, שמגלמת כאן ביץ' אמריקאית מן המעלה הראשונה, כולל התלבושות המוגזמות והכובעים המופרכים. לא אחת היא ניסתה לגנוב את בן החמוד מתחת לאפו של צ'יקו (בגילומו הבלתי נשכח של יהודה ברקן), אבל החוכמה הטבריינית של האחרון ניצחה את אמריקה, וניצחה אותה בגדול.

אז נכון, מגי היתה נשואה למיליונר ויכלה לקנות לבן את כל עולמו בטויז אר אס, אבל אל אלוהים כמה שהיא היתה מעצבנת, אפילו יותר מעידית לינוביץ'. היום, השאלה האמיתית היא למה אף מפיק לא מרים את הכפפה לעשיית הסרט "אבא גנוב – ההתחלה", שיגולל את עלילות צ'יקו ומגי בצעירותם וכולנו נוכל להבין איך לעזאזל הם התאהבו מלכתחילה ולמה הם עשו ילד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הראשונה לזהות את הטרנד הוויראלי

לא ברור מיהו בדיוק דניאל, הילד שמראיין את מור בתכנית הרשת המופלאה שלו "מנצנצים", אבל מה שבטוח הוא שמדובר בילד גאון. תכנית האירוח "של המפורסמים" (כפי שהגדיר זאת המנחה) היתה ויראלית עוד לפני שאנחנו ידענו מה זה "ויראלי", ויתרה מכך – קבעה רף מאוד מאוד גבוה לתכניות אירוח בכלל וקטעים קורעים מצחוק בפרט. מור הגיעה להתראיין בתכנית הקסומה הנ"ל, ככל הנראה ללא הכנה מוקדמת (או שהיא שחקנית ממש ממש מעולה). כך או כך, מבטי ההלם והתדהמה על פניה מתחלפים בתדירות גבוהה, והרקעים המתחלפים הם כבר אמנות של ממש. מדובר בקטע קאלט של חסידי יוטיוב ובצדק. לא מן הנמנע כי מור עושה כאן את תפקיד חייה.

החמישית הקאמרית

עובדה ידועה היא שמור שיכללה לכדי אמנות את דמות הפטרונית הנרגזת (שלרוב לא תהיה ממוצא מזרחי). בעצם, אפשר להגיד שזאת הדמות הכי טובה שלה, שגולמה במהלך הקריירה שלה בכמה ווריאציות שונות. לצד "הפולניה המעצבנת", מור מתמחה בדמות נוספת שניתן לכנות בהכללה "הפרחה האשכנזיה". במערכון "כל הכוסיות בשמאל" של "החמישייה הקאמרית", היא מגלמת אותה באופן מושלם: אופן הישיבה, תנועות הגוף, היכולת לשחק דמויות מהרחוב באמינות שיא – "האנשים מהרחוב" שמספרים לנו, לקהל בבית, את האמת לאמיתה. והאמת היא שכל הכוסיות בשמאל, וכולנו יודעים את זה. כשמדובר בשלום עם סוריה על הכף, "כולה זיון" עם מצביע ימין הופך לנשק לגיטימי.

מתקפת המשובטות

אין מצב שזאת לא קרן מור. אבל רגע, בעצם כן יש מצב. אבל איך זה יכול להיות? אולי הן הופרדו בלידתן? אולי היא מחופשת כאן למשהו? בטוח שזאת לא מתיחה? אז זהו, שזאת לא מתיחה! רבותיי, לקרן מור יש כפילה, וואחד כפילה.
השיבוט כמעט מושלם: ההבעה המבולבלת, הטון הנרגן, קמטוטי המצח שיוצרים מימיקות פרצוף מושלמות, והיא אפילו לא משחקת! זו המציאות! אפילו הלבוש ומשקפי השמש נראים כאילו נלקחו מארונה הפרטי של מור. אפשר רק לקוות כי ערוץ שידור כלשהו ישנס את מתניו, יאחד את הכפילה עם מור האמיתית וייתן להם תכנית אירוח משלהן, בה הן ישוחחו עם קותי סבג על עוולות שעושים לאשכנזים ועל ריאליטי.

מחזקת את פליציה

גם אחרי שנים בתעשייה, מור לא איבדה מזוהרה בתור שחקנית מוערכת ומבוקשת. מור יכולה לככב בפרסומות מצחינות מבורגנות של חברת אשראי, ועם זאת לקפוץ לרגע לנישת העל. לאחרונה התארחה במערכון של גאוני הקומדיה אילן פלד ויעל פוליאקוב, כחלק מהפינה שלהם בתכנית "מה נסגר" בערוץ 10 (ושהיתה כבדה מדי לצופי "ארץ נהדרת"). במערכון האמור, היא היתה נערת המעטפה ב"שעשועון האיטלקי" המומצא. יש לקוות כי שמלת הנוצות האדומה יחד עם העגילים והתספורת נועדו בכדי שמור תוכל לצחוק גם קצת על עצמה ועל הכתרתה ל"אייקון אופנה" בשנים האחרונות על-ידי מדורי רכילות שנכתבים על-ידי בני 18.

כל גורם חיצוני עלול לחנוק את משב הרוח המפגר והרענן של מערכון מאת פלד ופוליאקוב, ואכן מור לא הפגיזה כאן בתפקיד אורח שייזכר לדורות. עם זאת, היא הוכיחה שאת ההומור היא לא שכחה ואם היא כבר באה לפרגן ולעשות כבוד לדור הצעיר היותר – היא הולכת על הומור בוטיק ולא על סטנד-אפ אצל שלום אסייג. למרות שבעצם זה דווקא נשמע רעיון לא מאוד רע. אולי.

מה אתם מאחלים לקרן מור? כתבו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully