וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואנדה מציגה: ריאליטי "מוסרי"

אם אתם צעירים שחיים ברואנדה אשר באפריקה, ריאליטי חדש קורא לכם לתפוס יוזמה ולשגשג עבור פרס כספי. את התכנית, אגב, מפיק ארגון צדקה

הישרדות VIP. ורד אדיר,
את המשימה הזאת לא תראו בריאליטי החדש. מתוך "הישרדות" ישראל./ורד אדיר

המטרה מקדשת את האמצעים? בריאליטי כמו באמנות, נראה כי אין דבר כזה שאין דבר כזה. הארגון ההומניטרי "Search for Common Ground" זוכה לכותרות בעקבות תכנית הריאליטי אי פעם ברואנדה אשר באפריקה, שתמשיך לעונה שניה כנגד כל הסיכויים. בניגוד לפורמטים של ריאליטי מהזן המוכר, בו אנשים נחשפים, מתלכלכים, צועקים, מסתובבים בביקיני וכדומה – הפעם מדובר בפורמט פילנתרופי, אם אפשר לקרוא לזה ככה.

התכנית "Zamuka" מבוססת על פורמט שמעודד יזמים צעירים מרואנדה לבנות חיים וקריירה מעבר לתחומי החקלאות הנפוצים במדינה. המשימות בתכנית יתמקדו בלקיחת סיכונים יצירתיים בכדי למצוא פרנסה בתחומים אחרים, בתקווה לעורר את העבודות המסורתיות באזור ולהניע אנשים להתקדם, לשגשג ואף למשוך משקיעים פוטנציאליים למדינתם בעתיד.

התכנית ממומנת על-ידי ממשלת בלגיה ותופק על-ידי ארגון הצדקה שהוזכר לעיל יחד עם תחנת הטלוויזיה העצמאית "TV10". העונה הראשונה של התכנית כללה מששתפים שניסו את כוחם בהקמת חברת אבטחת מחשבים, הפקת סרטי אנימציה בהשראת המסורת האפריקאית ועוד. המנצח בתכנית זוכה ב-1,500 דולרים בכדי להמשיך ולהשקיע בסטארט-אפ שלו. כעת רק נותר לתהות האם 1,500 דולרים הוא סכום לגיטימי למנצח בתכנית מורכבת שכזאת, למרות שברואנדה מדובר בסכום כסף לא מבוטל.

כך או כך, נראה כי אפילו סיוע הומניטרי הוא עניין שבימים אלה לא מסוגל להתקיים בלי ריאליטי טוב שמרצד לו ברקע.

מתרשמים מהריאליטי החדש? קטרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ריאליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully