וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיי פיינגולד: "הימורי האירוויזיון הם לא אינדיקציה בעיניי"

19.3.2014 / 0:02

נציגת ישראל לאירוויזיון 2014 ממשיכה להתכונן לתחרות וחושפת בשיחה עם וואלה! תרבות: "אבצע את השיר בהופעה חיה הרבה זמן לפני האירוויזיון"

מיי פיינגולד. ליאור נורדמן,
מחכה לדוז פואה. צילום: ליאור נורדמן/ליאור נורדמן

50 ימים נותרו עד להופעתה של מיי פיינגולד בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2014 עם השיר "Same Heart" ונציגת ישראל לתחרות מתזזת בין הצגות בקאמרי, בילוי זמן איכות עם בתה בת השנתיים וחצי וכמובן - חזרות לתחרות. "סדר היום שלי מטורלל. אני קמה בבוקר ומתחילה באימון כושר, עוברת לחזרות לקראת האירוויזיון, מוציאה את הילדה מהגן, מבלה איתה זמן איכות ובערב יוצאת להצגות בקאמרי", מספרת פיינגולד בראיון טלפוני לוואלה! תרבות.

סדר היום הלחוץ של פיינגולד משפיע, כאמור, על ההכנות לתחרות וחובבי אירוויזיון אדוקים לבטח לא ישמחו לשמוע כי פיינגולד נאלצה לוותר על השתתפות בקונצרט האירוויזיון שייערך באמסטרדם בתחילת החודש הבא. לקונצרט מגיעים מדי שנה נציגי המדינות השונות כחלק ממסעות יחסי הציבור שמלווים את השירים הנבחרים. פיינגולד מסבירה כי לאור המחויבויות הקודמות שלה, לא תוכל להשתתף בקונצרט. "אני עושה כל מה שבגבול היכולת שלי ומנסה לנצל את היממה כראוי", פיינגולד מרחיבה ומרגיעה לגבי ביקורים עתידיים בחו"ל לפני התחרות: "אם תהיה לי אפשרות, כמובן אעשה זאת בלי לחשוב פעמיים".

בינתיים, פיינגולד סיימה לעבוד על הנאמבר אותו הגישה בתחילת השבוע לתחרות. "היה לנו דד ליין עד ה-15 בחודש להגשת הנאמבר באופן מתוסרט. עכשיו נשארו הליטושים, הבגדים, לנקות את הכוריאוגרפיה... העבודה הקשה מאחורינו", היא מספרת בהתלהבות. כחלק מהעבודה על הנאמבר, פיינגולד צילמה השבוע את הגלויה הרשמית שתופיע לפני הופעתה בתחרות ולמרות לחצים עזים, פיינגולד מסרבת להישבר ולחשוף את תוכן הגלויה. "התבקשתי לא לספר כלום", היא מודה.

סיום העבודה על הנאמבר במקביל לחשיפתם הרשמית של כל השירים המתמודדים באירוויזיון מסמל גם את הפתיחה הלא רשמית של עונת ההימורים. כרגע, אגב, ישראל לא מדורגת כפייבוריטית לנצחון (ד"ש לנורבגיה, שבדיה וארמניה) אך פיינגולד לא מתרגשת. "עניין ההימורים הוא לא אינדיקציה בעיניי. אני עובדת מסביב לשעון להביא את הנאמבר הכי טוב לאירוויזיון עצמו. גם כשאנחנו נמצאים במקומות גבוהים זו לא אינדיקציה", היא קובעת בהחלטיות.

ואולי, כפי שטוענים חובבי אירוויזיון שונים, המיקום הנמוך יחסית של ישראל באתרי ההימורים מושפע מהעובדה שפיינגולד עדיין לא ביצעה את השיר הישראלי בהופעה חיה. "פורמט צילום הקליפים הוטל עליי ולכן נבחר קליפ", משיבה פיינגולד ומוסיפה: "אם הפורמט היה ביצוע שיר בהופעה חיה, לבטח היתה מסתובבת עכשיו הופעה חיה ברשתות החברתיות השונות. אני מודעת לנושא הזה ואבצע את השיר בהופעה חיה הרבה זמן לפני האירוויזיון עצמו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully