וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מו קולורס

18.3.2014 / 15:33

המפיק Mo Kolours בדרך לישראל ולכבוד הביקור המרגש הוא בוחר עבור וואלה! תרבות את התקליטים האהובים עליו

מו קולורס. Owen Richards,
אוהבים אותך גיסנו, אבל אי אפשר למצוא את המוזיקה שלך ביוטיוב. מו קולורס/Owen Richards

Fanafody - A collection of recordings and photography from madagasikara

"מדגסקר הוא אי אפריקאי שמייצא מוזיקה שלטעמי הולכת לאיבוד במובן הרחב. קניתי את האלבום הזה כשהייתי ביפן, כך שהמקום המיוחד קשור מבחינתי למוזיקה הזאת. הבוקלט שמצורף לאלבום כולל תמונות וציורים יפים והמוזיקה נשמעת חיה. האלבום הזה תמיד מזכיר לי כמה חשובה האווירה שבו מוקלטת המוזיקה, כי באלבום הזה מדובר באווירה נהדרת".


A.K Salim Afro-soul/drum orgy

"האלבום הזה נוצר באמצע שנות השישים של המאה הקודמת והוא משדר חזון של מוזיקה אפריקאית. מנגן בו הג'אזיסט המנוח יוסף לטיף וכמה מתופפים קובניים שלוקחים את המוזיקה לשורשים האמיתיים שלה. אני מוצא את עצמי מאזין לאלבום הזה הרבה".

סט של מו קולורס

Bali - Divertissements musicaux et danses de transe

"אלבום שהוקלט בתחילת שנות השבעים. השילוב בין ליין באס דומיננטי עם מלודיות הוא מה שמושך אותי להמשיך ולנגן אותו גם היום. מוזיקה שלמה, מרגיעה, מהפנטת וקסומה – אפשר ממש להיכנס מזה לטראנס".

Rebetika Utopia 1925-55

"אני אפילו לא בטוח אם זה השם הנכון של האלבום הזה שמצאתי בשוק פשפשים באתונה. מדובר בגנגסטה-בלוז, מעשיות אורבניות על אקדחים וטקסטים על עישונים ושתיה. אפשר להרגיש כאן את התשוקה והרעב למוזיקה. מאוד מומלץ".


Capoeia - cordao de ouro mestre suassuna e dirceu

"דוגמה מצוינת למוזיקה שנשענת על יסודות הבוסה נובה. נגינה יוצאת מן הכלל עם אלמנטים 'שבורים' של מקצבים ברזילאיים. האלבום הזה גורם לי לרקוד!".



מו קולורס יופיע ב-22 במרץ במועדון הפסאז' בתל אביב במסגרת סוף שבוע חגיגי בהפקת התדר בו ייקחו חלק גם מייק סקינר, רוני סייז, מאט בלאק ופאנקינאיבן. גם ההרכב הישראלי גארדן סיטי מובמנט יופיע באירוע של מו קולורס וכן יתקלטו של טרטל וריג'ויסר. כניסה לאירוע היא חינם עד השעה 23:00 ותעמוד על 30 שקלים לאחר מכן.


אהבתם את הבחירות של מו? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully