וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיק ג'אגר סופד לזוגתו: "לא מצליח להבין איך איבדתי את אהובתי"

18.3.2014 / 19:05

כיממה לאחר שדווח על מותה הטרגי של לורן סקוט, סולן הרולינג סטונס חולק עם מעריציו בפייסבוק סטטוס בו הוא נפרד מאהובתו

לורן סקוט ומיק ג'אגר. GettyImages
בימים הטובים. צילום: Getty Images/GettyImages

מיק ג'אגר שובר שתיקה ומתייחס לראשונה למותה של זוגתו, מעצבת האופנה לורן סקוט. "אני עדיין מנסה להבין איך אהובתי והחברה הכי טובה שלי סיימה את חייה באופן טרגי כל כך. בילינו שנים רבות ונפלאות יחד, ובנינו לעצמנו חיים נהדרים. הייתה לה נוכחות אדירה והכישרון שלה היה מושא הערצה של רבים, ביניהם שלי. התרגשתי מהמחוות שנערכו בעקבות מותה, וכן מהודעות התמיכה שקיבלתי בעצמי. לעולם לא אשכח אותה", כתב ג'אגר בסטטוס שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו הערב (שלישי).

לורן סקוט, מעצבת האופנה בת ה-47 שניהלה מערכת יחסים רומנטית עם ג'אגר ב-13 השנים האחרונות, נמצאה מתה בדירתה בניו יורק אתמול (שני). הדיילי מייל הבריטי מדווח כי גופתה של סקוט נמצאה תלויה ע"י העוזרת שלה , לה שלחה הודעת טקסט לפני כן, שלשונה היתה "הגיעי הנה".

הדוגמנית לשעבר ומעצבת האופנה שהתנשאה למעל למטר תשעים, תלתה עצמה על ידי צעיף, מידית של דלת בדירתה הניו יורקית. ברקע המעשה הלא מסובר במכתב או בדרך אחרת, נמצאת העובדה שסקוט ביטלה ברגע האחרון את השתתפותה בשבוע האופנה האחרון שהתקיים לפני זמן קצר, את האשמה תלתה באיחור משלוח הבדים שהזמינה עבור תפירת הקולקציה שעיצבה. בעקבות מותה של סקוט, בוטלה הופעתה של הרולינג סטונס באוסטרליה וקיים ספק בנוגע להמשך סיבוב ההופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully