וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Artist Live מגיע לבריכת הסולטן

19.3.2014 / 11:00

במופע קונצרטנטי שיועלה בארץ יוקרן "הארטיסט" על מסך ענק, בליווי התזמורת הפילהרמונית הישראלית, בניצוחו של ארנסט ואן טייל, ובנגינה על הפסנתר של מלחין הסרט לודוויק בורס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
The Artist Live/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרט האילם "הארטיסט" בבימוי מישל הזנוויציוס, שצולם בשחר-לבן, יצר מחווה לתקופת הקולנוע האילם וזכה ב-5 פרסי אוסקר, זוכה בנקודת מבט מרעננת ומעניינת במופע הקונצרטנטי The Artist Live in Concert שיתקיים בבריכת הסולטן, ב-22 ביולי. הסרט יוקרן על מסך ענק שיובא לארץ מחו"ל, בליווי התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של ארנסט ואן טייל, ובנגינה על הפסנתר של לודוויק בורס, שהלחין את המוזיקה לסרט.

ארנסט ואן טייל ניצח גם על התזמורת של בריסל שנגנה בפס הקול המקורי של הסרט. לודוויק בורס זכה בפרס האוסקר על המוזיקה המקורית שהלחין לסרט. הוא אמר כי ההשפעה הגדולה ביותר ליצירת פס הקול קיבל מהיצירה "Scene D'Ador" של ברנרד הרמן.

ההפקה מגיעה לארץ במסגרת סיבוב הופעות עולמי. בקונצרט מנגנת התזמורת מעל ל-20 קטעים בסגנונות מוזיקליים המשקפים את הוליווד של עידן הסרט האילם.

באחת הביקורות המשבחות למופע נכתב: "התזמור לסרט זוכה בחיות שלו עם תמונות הרצות ברקע. ישנו רושם שהסרט נוצר מלכתחילה כליווי עבור אירוע מוזיקלי בימתי".

מחירי הכרטיסים ינועו בין 150 ל-550 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • הארטיסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully