וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"FOX" שידרה בטעות תמונה של איבר מין זכרי - והתנצלה

18.3.2014 / 13:24

מהדורת חדשות אמריקנית שידרה בטעות תמונה של איבר מין זכרי במהלך אייטם שעסק בהתרסקות מסוק. עוד שודרו בטעות: תמונות של ג'וני דפ ושל בוריטו

צפו ברגע המכונן:

תעלומות כלי טיס מתרסקים ממשיכות להסעיר צוותי חיפוש מסביב לעולם וכעת מושכות גם את תשומת ליבם של צופי טלוויזיה תמימים סביב לעולם. במשדר חדשות ששידרה רשת "FOX" שודר אייטם וידאו שעסק בהתרסקות מסוק בסיאטל, כאשר בשלב מסוים הופיעה על המסך (בטעות) תמונה של איבר מין זכרי. פאנל המנחים המשיך מיד כרגיל אך ההבעה המובכת על פניהן של שתי המגישות היתה ברורה מאוד.

הטעות המשעשעת התרחשה כאמור במהלך שידור חדשות ששודר באמצעות תחנת "KDVR" הממוקמת בדנבר, קולורדו. על רקע הסברי המנחים, על המסך החלו להופיע תמונות מאזור ההתרסקות כאשר את רצף העשן והאש שעלו מהמסוק (שגרם למותם של שני אנשים), קטעה לפתע תמונה לא קשורה בעליל של ג'וני דפ מתוך הסרט "המספריים של אדוארד", ולאחר מכן תמונה של מזון כלשהו (ככל הנראה בוריטו) על צלחת והגראנד פינאלה – תמונה של איבר מין זכרי חשוף לחלוטין.

בשלב זה השידור עבר מיידית לאולפן בחזרה כאשר המנחה האמריקאי המשיך לדבר כרגיל ושתי המנחות שלצידו מתקשות להסתיר את התדהמה.

תחנת הטלוויזיה שחררה הצהרה רשמית בעקבות הטעות המביכה. "התמונה האמורה שודרה בטעות על-ידי אדם בחדר הבקרה שלנו. הטעות לא התרחשה בגלל טעות במחשבי הטאבלט בהם משתמשים המנחים שלנו", כך נכתב בהצהרה שנועדה, לפני הכל, להפנות אצבע מאשימה אל חברת הטאבלט אותה הם מפרסמים באמצעות שיתוף פעולה. "אנו מתנצלים על הטעות הרשלנית ונוקטים בצעדים מידיים בכדי למנוע מקרה דומה מלהתרחש בעתיד".

צחקתם מהטעות של פוקס? בואו להצחיק גם אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully