וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם דודי לוי

19.3.2014 / 9:08

המוזיקאי דודי לוי מתכונן לסיבוב הופעות חדש, אבל בכל זאת מוצא זמן לספר לוואלה! תרבות מהם האלבומים האהובים עליו. תפנו רגע ותאזינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי היה מאמין שהוא קרוע על בוב דילן והביטלס? לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

Genesis - Selling England By The Pound

"אלבום חמישי של הלהקה מהתקופה המופלאה שלהם, מה שנקרא בזמנו רוק מתקדם והיום קוראים לזה פרוגרסיב. יצירות מופת על פני דקות ארוכות של מוזיקה משובחת שמטיילת בקטע אחד בכל מיני מחוזות. אני נחשפתי לאלבום הזה ולג'נסיס בכלל באזור גיל 16 ומאז ועד היום הוא עדיין מלווה אותי. אם אתם רוצים מוזיקה ממש טובה שמשלבת רוק עם קלאסי עם תיאטרון ועומק - תקשיבו לזה".

Nirvana - Nevermind

"ברגעים ש'טין ספיריט' רק יצא ושודר הכל עצר, לא יכולתי לעשות שום דבר אחר חוץ מלקפוץ על המיטה בפראות או לשבור משהו. האלבום הזה טרף עבורי את הקלפים שוב. שירים ממש טובים עם המון רעש של גיטרות ואנרגיה פרועה שגרמה לי להרגיש חי".

Beck - Sea Change

"בק מצליח לעשות לי את זה ובגדול – בשירים, בהפקה בהתייחסות שלו לעשייה, ביכולת לצאת מחוץ לקופסה. האלבום הזה הוא אלבום של שירים ממש טובים שמוקלטים ומופקים בצורה מופתית. אלבום שמכניס שקט, מרחב והמון יופי".

Oh Mercy - Bob Dylan

"בוב דילן הוא יוצר אגדי. אי אפשר להתכחש לכמות השירים המופלאים שהאדם הזה כתב, אבל אם להודות על האמת, עד שלא נחשפתי לאלבום הזה - לא לגמרי התחברתי אליו. באלבום הזה הוא משתף פעולה עם המפיק דניאל לאנויס שמוציא ממנו משהו אחר ותופר לו חליפה שונה. עשר שנים לאחר מכן הם משתפים פעולה שוב באלבום מעולה גם כן שנקרא "Time Out of Mind". בכלל, כדי לעקוב אחרי האלבומים שלאנויס היה מעורב בהם, גם של להקות כמו U2 ואמנים כמו ניל יאנג ופיטר גבריאל. תמיד יש שם איזה נוכחות שונה, קסם אחר. מפיק שהוא אגדה".

The Beatles - Abbey Road

"נגיד שהייתי חייב לבחור אלבום אחד מכל האוצר המופלא הזה שהלהקה הזאת השאירה אחריה - הייתי בוחר באלבום הזה. עד כמה שאני זוכר זה גם האלבום הראשון שלהם שהקשבתי לו. הסיפורים מאחורי העשייה מתארים מצב שארבעת המופלאים לא יושבים אחד עם השני באולפן, כל אחד מגיע עושה את תפקידו והולך. זה לא נשמע ככה. אלבום מדהים גם כל כך הרבה זמן אחרי".



דודי לוי יוצא לסיבוב הופעות ארצי עם שירי האלבום החדש "שכונה של איש אחד". הופעתו הקרובה תתקיים ב-24 באפריל במועדון האוזןבר בתל אביב.


אהבתם את הבחירות של לוי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully