וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררו תמונות חדשות מזירת התאבדותו של קורט קוביין

21.3.2014 / 8:44

משטרת סיאטל שחררה הלילה תמונות מזירת המוות של סולן להקת נירוונה, בהן ניתן לראות אביזרי סמים שונים. למרות קיומן של הראיות החדשות יחסית, התיק לא יפתח

נירוונה. AP
נוח על משכבך בשלום. קורט קוביין/AP

שני עשורים חלפו, אך משטרת סיאטל פרסמה הלילה (בין חמישי לשישי) הודעה מצמררת לפיה מותו של קורט קוביין יבחן שוב. הדבר קרה עקב גילוי ארבעה סלילי פילם המתעדים את זירת המוות של סולן להקת נירוונה. התמונות המדוברות אוחסנו במאגר הראיות של משטרת סיאטל, וכעת עם שחרורן ניתן לראות בבירור שבמקום נמצאו אביזרי סמים; כף ומחטים, משקפי שמש, קופסת סיגריות, מגבת וארנק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונות החדשות שיצאו לאור, מתוך זירת המוות/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הודעה שפרסמה משטרת סיאטל, הוסבר כי הסיבה לכך שהתמונות לא יצאו לאור עד כה קשורה לעובדה שהחוקרים "הרגישו שמדובר בהתאבדות וכבר החזיקו בעבר פולרואיד ותמונות מהחוקר הרפואי". על אף זאת, בניגוד לתקוותם של האוחזים בתיאוריות הקונספירציה, התיק לא יפתח, אלא רק יעבור סקירה חוזרת. "זאת התאבדות, מדובר במקרה סגור", אמר אחד הבלשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה בעצם קרה שם? לעולם לא נדע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות ריחפו תיאוריות קונספירציה רבות אודות המקרה, וב-1999 יצא ספר שכותרתו "מי הרג את קורט קוביין?". המאמינים בדבר לא משלימים עם כך שב-5 באפריל 1994, קוביין ירה בעצמו וגופתו התגלתה לאחר שלושה ימים, אלא סבורים שנסיבות המוות אפופות מסתורין ורצופות סתירות וחוסר עקביות, וכל אלו מצביעים על רצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully