וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש בספה אחת: הדרמות החדשות שמככבות בטלוויזיה בארה"ב

23.3.2014 / 0:17

מחפשים התמכרות חדשה? יצאנו לבדוק שלוש סדרות דרמה חדשות שעלו לשידור בשבועיים האחרונים בארה"ב וחזרנו עם מסקנה אחת: תמשיכו לחפש

"Believe"

הלב ממש רוצה לפרגן ל-"Believe", הסדרה החדשה של ג'יי ג'יי אברהמס ואלפונסו קוארון. בעיקר אחרי העבודה המופלאה שאברהמס עשה עם "Fringe", אחת מסדרות המד"ב הטובות של השנים האחרונות, ויצירת המופת שהיא הסרט מועמד האוסקר "כוח משיכה" שיצא מידיו של קוארון. על פניו, נראה שמדובר בסיפור מעניין. ילדה צעירה בעלת יכולות מיוחדות עומדת במרכז עימות בין שתי קבוצות שמעוניינות לשלוט בה על מנת שיוכלו, ככל הנראה, לשלוט בעולם. האדם שמופקד להגן עליה מטעם אחת הקבוצות הוא אסיר שלא ממש סובל ילדים והוברח מהכלא. כאמור, נראה שמדובר בסיפור מעניין.

מראה יכול להטעות.

פה ושם ישנן הבלחות קוארוניות שמאתגרות את זוויות הצילום ואת הדרך בה הצופה הורגל לצפות בטלוויזיה. יש גם פרפרים מוזרים שמתעופפים באוויר בלי שום סיבה כראוי לסדרה של ג'יי ג'יי אברהמס אבל מדובר בהבלחות. כשמנקים את רעשי הרקע נותרים עם מוצר בינוני שלבטח לא ישרוד את עונתו הראשונה. אם כבר צפיתם בעבר בסדרות המתמקדות בקשר בין אדם מבוגר לילד, אתם יכולים להרשות לעצמכם לוותר על "Believe". לפחות בשלב הזה של חייה. גם הכשרון העצום של ג'וני סקויה המגלמת את הילדה הצעירה המיוחדת לא שווה את זמנכם. לא כרגע.

"Crisis"

"Crisis" משודרת באותה הרשת בה משודרת "Believe" (רשת "NBC") ואם דברים לא ישתנו במהירות, גם היא צפויה לסיים את חייה בעוד כמה שבועות. גם "Crisis" מנסה לפצח את הקשר שמפתחים מבוגרים וילדים והפעם: הורים וילדים. במרכז הסדרה עומדת קבוצת צעירים מתיכון מיוחס בוושינגטון, כולם צאצאי דיפלומטים ואנשי מפתח בפוליטיקה האמריקנית. חברי הקבוצה נחטפים במהלך טיול מטעם בית הספר ומכאן כדור השלג מתחיל להתגלגל. מי חטף את הקבוצה? כיצד יגיבו ההורים שמשמשים בתפקידי מפתח בוושינגטון? מה הורים יהיו מוכנים לעשות למען ילדיהם? האם נגלה זאת לפני שהסדרה תבוטל?

לפי הפרק הראשון, "Crisis" אמורה להיות התשובה של "NBC" להצלחה המטורפת של "סקנדל" ברשת "ABC". הפרק הראשון של "Crisis" מלא בכל כך הרבה טוויסטים (מיותרים) ומקשה על הצופה לפתח קשת רגשות יציבה כלפי הסדרה. הבחור הטוב? ובכן, מתברר שהוא בחור רע. עד הסצנה הבאה בה מתברר שהוא בחור טוב. כאילו, לחמש הדקות הבאות כי אז הוא שוב הופך לרע. בלאגן אחד גדול. ודי חבל שזה קרה כי הקאסט מורכב משמות כמו ג'יליאן אנדרסון ודרמוט מלרוני. זה לא היה קורה לסקאלי.

"The 100"

אחרונה בלקט הסדרות הזה היא "The 100" שעלתה ברשת "CW". באופן אירוני, דווקא האנדרדוג מסתמן כמנצח. רף הציפיות מ-"The 100", המבוססת על ספר באותו השם, היה כל כך נמוך שהצלחת הפרק הראשון היתה אולי האירוע המפתיע של השבוע שעבר. "The 100" מתעדת עולם פוסט אפוקליפטי. מתברר שלפני 97 שנים, כדור הארץ סבל מקטסטרופה אטומית וכל בני האדם מתו. כלומר, כל בני האדם שלא היו באותו הזמן, כמה נוח, על חללית. 97 שנים מאוחר יותר, צאצאי הניצולים משגרים לכדור הארץ רווי הקרינה 100 פושעים צעירים חטובים, בכל זאת מדובר ברשת "CW", שאמורים לבדוק, בלי ידיעתם, את תנאי המחייה בכדור הארץ.

כמתבקש מסדרות המשודרות ב-"CW", כוכבי "The 100" הם צעירים מיוסרים ומיואשים שסובלים מתצוגת משחק גרועה בואכה מביכה בפרק הפתיחה. אבל יש תקווה. כלומר, גם לניצולים וגם לצופים. כי הפרומו שמציג את מה שעתיד להתרחש בהמשך העונה, וכאמור לפי נתוני הפתיחה תהיה המשך עונה, מציג פוטנציאל די מוצלח עבור "The 100". הכל תלוי בסבלנות שלכם ובחיבה שלכם לבעלי חיים שעברו מוטציה וכעת הם, ובכן, משהו אחר. חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully