וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יו לורי יופיע ביולי בישראל

22.3.2014 / 22:54

האם השחקן והזמר יו לורי, שהתפרסם כדוקטור האוס, בדרך להופעה בארץ? באתר הרשמי של לורי צויין כי הוא יופיע ב-7 ביולי באמפי פארק רעננה. פרסום ראשון

מסתמן: השחקן, הקומיקאי, הכותב, הזמר והמוזיקאי האנגלי יו לורי, שנודע בזכות תפקידו בסדרה המצליחה "האוס", עומד להופיע בישראל. בלוח ההופעות באתר הרשמי של יו לורי נכתב כי הכוכב יופיע ב-7 ביולי באמפי פארק רעננה, במסגרת סיבוב המקדם את אלבומו האחרון, Didn't It Rain. מאמפי פארק רעננה נמסר בתגובה: "אכן התאריך מוזמן למופע מחו"ל".

לורי אמנם מוכר כשחקן טלוויזיה וקולנוע, אבל הוא התחיל ללמוד פסנתר כבר בגיל 6. הוא שר, מנגן פסנתר, גיטרה, תופים וסקסופון. הוא ביטא את כשרונותיו המוזיקליים בסדרות בהן הופיע, "ג'יבס וווסטר", "האוס" וגם בהופעת אורח ב"סאטרדיי נייט לייב" באוקטובר 2006. באפריל 2011 הוציא אלבום בלוז, Let Them Talk שמו, ובו הוא משתף פעולה עם שמות ידועים כמו טום ג'ונס ואירמה תומס. אלבומו השני, Didn’t It Rain יצא במאי 2013.

יו לורי. Dave J Hogan, GettyImages
האם יש רופא בקהל? יו לורי./GettyImages, Dave J Hogan

לורי זכה לפריצה הגדולה בארצות הברית בשנת 2004 כשהחל לככב בסדרת הדרמה הרפואית "האוס" של רשת פוקס, בפקיד דוקטור גרגורי האוס, בו הוא מדבר במבטא אמריקאי. בזכות תפקיד זה זכה בפרס גלובוס הזהב בשנים 2005 ו-2006. הוא נכנס לספר השיאים של גינס לשנת 2012 בתור שחקן הדרמה בסדרת טלוויזיה המרוויח ביותר בעולם – 700 אלף דולר לפרק עבור העונה השמינית של "האוס". גם הסדרה נכנסה לספר השיאים של גינס, בתור סדרת הדרמה הנצפית ביותר בעולם שמשודרת ב-66 מדינות שונות בעולם ובעלת כ-82 מיליון צופים.

לורי כיכב בטלוויזיה גם ב"ג'יבס וווסטר", "קטעים עם פריי ולורי", "הפתן השחור", "ספוקס" ו"ארבעים ומשהו", ובסרטים "החברים של פיטר", "על תבונה ורגישות", "101 כלבים וגנבים", "סטיוארט ליטל" (על שלושת חלקיו) ועוד.

אמפי פארק רעננה, בו כפי הנראה יופיע לורי, מכיל כ-8300 מקומות ישיבה, ואירח בשנים האחרונות מופעים רבים מהארץ (שלמה ארצי, עידן רייכל ועוד) ומחו"ל (אייר סופליי ואחרים).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • יו לורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully