וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רועי כפרי וניב מג'ר בסרטון חדש של "ניצה ולחם". וגם ראיון

עברו שבעה חודשים מאז שיצא סרטון רשת מבית היוצר של ”ניצה ולחם”, אך היום זה קורה - וזו סיבה מספיק טובה לערוך שיחת ועידה כושלת בפייסבוק. הנה התוצאות והמערכון החדש

למרות שלכולנו יש פייסבוק, זה קצת מסובך לקבוע ראיון רשת משותף עם רועי כפרי וניב מג'ר. הראשון עבר להתגורר בניו יורק, השני בארץ – אבל ישן, וכולנו קצת מתקשים. למרות הכול, הקצר בתקשורת נפתר והצלחנו לערוך שיחת ועידה עם צמד הקומיקאים/מוזיקאים, שדיברו על סרטון "ניצה ולחם" החדש, שיוצא היום לאחר תקופה ממושכת בה החזיקו את העוקבים במתח.


- כמה זמן עבר מאז ניצה ולחם האחרון ועד הנוכחי?
"עלק".

- למה חזרתם, למה עכשיו?
"מעולם לא הלכנו!!!! הזמן המתנה בין המערכונים שלנו תמיד היה מוגזם".

- במה עסקתם בין לבין?
ניב: "אני עבדתי בעיקר על סדרת הרשת של אריאל ויסמן 'המכסחים בע"ם' אותה ביימתי וערכתי יחד עם ירמי שיק בלום ועתידה לצאת בחודשים הקרובים, מופיע עם קבוצת הסטנדאפ והמערכונים שלנו 'כל מה שמצחיק בעולם' והשלמתי את העבודה על האלבום החדש של הלהקה שלי קרמל אפל פופ שיושק ב-10 באפריל בתיאטרון תמונע".

רועי: "עשיתי סדרת פרסומות לאפליקציה בשם 'YEVVO', עברתי לניו יורק בשביל לעבוד בחברת אינטרלוד, בה אני נמצא מאז נובמבר. חוץ מהזמן שבזבזתי על להיות בשוק מהעיר, ערכתי את 'תור ליאור' שצלמתי במשך שנתיים, הכרתי פה את דניאל קורן המוכשר, איתו התחלתי לבשל כמה דברים. דחפתי אנשים לפסי ה-'Subway' אבל זה בסדר, כי הם התחילו".

- זה עובד בלונג דיסטנס? כמה שעות אתם מבלים בסקייפ והאם יום אחד תעשו מזה סרטון?
רועי: "סביר להניח שאני עונה לך על השאלה הזאת עכשיו, בעוד שניב נח תחת שמיכת המגן דוד כחול לבן שלו. קשה לעשות סקייפ עם הפרשי השעות. ברור לי שבצורה טבעית זה ישפיע על אופי המערכונים הבאים שלנו. אז כן, כנראה שנעשה מזה סרטון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובדים יחד על כל תהליך היצירה. רועי כפרי וניב מג'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

- מה הרעיון סביב ניצה ולחם הנוכחי? האם זו פרסומת?
"הלוואי שזו היתה פרסומת, לא קיבלנו אגורה שחוקה על ניצה ולחם מעולם, אנחנו עושים את זה רק בשביל הכיף והאימהות שלנו. אבל מנכ"ל בן אנד ג'ריז ישראל פתח את דלתות המפעל בפנינו והביא לאחד הימים המאושרים בחיינו".

- מה תהליך העבודה? מה החלוקה ביניכם?
"אנחנו עובדים ביחד על כל תהליך היצירה, כותבים ביחד, מצלמים ומביימים אחד את השני, אלא אם כן יש צלם כמו בשלושת המערכונים האחרונים אותם צילם וניה הימן היפה בגברים, ואז כל פעם מישהו מאיתנו עורך את המערכון והשני נותן הערות וסוגרים ביחד, בשלושת המערכונים האחרונים רועי ערך בעיקר כי ניב מאד אלרגי למצלמות 'DSLR' ולעומק שדה גדול".

- כל מה שתרצו להוסיף בעצמכם.
"בקיץ הקרוב ניב יגיע לניו יורק לחודשיים שיוקדשו אך ורק לצלומים של סדרה חדשה של ניצה ולחם, הסדרה תהיה משודרגת עם סטייל חדש במימון חברת 'MONEY' ומשרד החוץ, בפרויקט הזה נשתמש בטכנולוגיה שטרם נראתה בעולם הווידאו, עם מצלמות רחף שמצלמות ב-7038.25 פריימים לשנייה. עם קצב פריימים כזה אפשר לצלם מכות וזה נראה כמו שני אנשים ישנים בעמידה, אז בוא נגיד שיש למה לחכות!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully