וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי בום: בית קולנוע בניו יורק מזמין תינוקות לצפות חינם בסרט "נימפומנית"

23.3.2014 / 17:11

מי אמר שצריך להתחיל לצרוך תרבות בגיל מבוגר? בית קולנוע בניו יורק עומד במרכז שערוריה לאחר שהתיר כניסת תינוקות, בחינם, לסרטו הפרובוקטיבי החדש של הבמאי לארס פון טרייר

יח"צ - חד פעמי

בייבי מוצרט מי?

בית קולנוע בניו יורק הפך למטרה עבור הורים מודאגים לאחר שהתיר כניסת תינוקות ללא עלות נוספת ל"נימפומנית", סרטו החדש של לארס פון טרייר. תינוקות שירצו להגיע לסרט ביום רביעי השבוע יוכלו להיכנס חינם להקרנה בתנאי שילוו באדם מבוגר שרכש כרטיס. לא מדובר בתרגיל שיווקי מיוחד. הסרט "נימפומנית" נכלל בתכנית מיוחדת שמטרתה לסייע להורים הנשארים בבית עם ילדיהם להעביר את הזמן. בעבר כללה התכנית גם את הסרט "12 שנים של עבדות".

"זה דוחה לכלול את הסרט בתכנית הזו", סיפרה אם מוטרדת ל-"New York Daily News" והוסיפה כי לדעתה, גם אם התינוקות לא מבינים מה מתרחש בסרט, אין לחשוף אותם לאלימות ולמין. "מטרת התכנית היא לאפשר להורים ליהנות מסרטים חדשים. המדיניות שלנו היא לאפשר גישה לכלל הסרטים בלי קשר לנושא בו הם עוסקים". הסרט "נימפומנית" מגולל את סיפורה של מכורה למין מילדותה ועד לבגרותה. בסרט מככבים שיה לה-באף, אומה תורמן ושרלוט גינסבורג. נכון לשלב זה, הסרט לא נרכש להפצה בישראל.

דיג דיג דוג? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully