וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה האחרונה של "מד מן" תשודר בישראל במקביל לארה"ב

24.3.2014 / 11:43

יחי הסבנטיז: דון דרייפר וחבריו יגיעו לישראל בזמן אמת. החלק הראשון של עונתה השביעית של "מד מן" ישודר מדי שבוע לפנות בוקר, מתורגם ובמקביל לארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילות הבוגי יהפכו ללבנים. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובבי הטלוויזיה באקסטזה. חברת "HOT" הודיעה כי חלקה הראשון של העונה השביעית והאחרונה של "מד מן" ישודר מדי שבוע לפנות בוקר, מתורגם ובמקביל לארה"ב.

בחודש ספטמבר האחרון הוכרז כי העונה האחרונה של "מד מן", שכוללת 14 פרקים, תפוצל לשני חלקים שווים בהיקפם. בעוד שהחלק הראשון, שזכה לכותרת "ההתחלה", יעלה באביב הקרוב, החלק השני, "סופה של תקופה", ישודר באביב 2015. "אנחנו מקווים לנצל את ההזדמנות הזו כדי לתאר סיפור יותר מפורט בשני חלקים, שיהדהד בקרב הקהל שלנו", אמר ויינר. "זוהי תחילתו של הסוף".

בסיום העונה הקודמת, שהתרחש בנובמבר 1968, דון (ג'ון האם) מצא את עצמו בשפל המדרגה, לאחר שווידוי חושפני על עברו הסודי במהלך פגישה מקצועית הוביל להתמוטטותו. במקביל, אשתו מייגן (ג'סיקה פארה) החליטה לעזוב אותו ולהתחיל מחדש בלוס אנג'לס. בינתיים, טד (קווין ראם) סיים את הרומן מחוץ לנישואים שניהל עם פגי (אליזבת מוס), ובחר לעבור לשלוחה של המשרד בלוס אנג'לס לצדו של פיט (וינסנט קרטיזר), מה שהוביל לקידומה של פגי לעמדה בכירה ב"סטרלינג קופר ושות'". בסצנת הסיום הזכורה, גילה דרייפר את האמת על זהותו בפני בתו, סאלי (קיארנן שיפקה). ויינר, שכרגיל שומר על רמת סודיות גבוהה ומסרב להעניק רמזים, הסכים רק לומר ש"ההשלכות של חשיפתו של דון יהיו במרכז העונה האחרונה. רק בגלל שדון השתנה, לא אומר שכולם מאמינים לו". לדבריו, את סצנת הסיום של הסדרה הוא כבר יודע מזה ארבע שנים.

העונה השביעית והאחרונה של "מד מן" תשודר החל מה-14 באפריל ב-HOT3 וב-HOT VOD.

  • עוד באותו נושא:
  • מד מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully