וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 18 התאבד בעקבות קשר עם קומיקאי בריטי

25.3.2014 / 18:44

תלמיד שם קץ לחייו לאחר שהיה בקשר עם קומיקאי טלוויזיוני הומו, ששמו לא צויין. התלמיד אמר לחברים ולמשפחתו כי נוצל על ידי הקומיקאי ש"זלזל בו והשפיל אותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן קוובורן, נער בן 18 שהתאבד בדצמבר 2010./מערכת וואלה!, צילום מסך

תלמיד מגמת אופנה שם קץ לחייו לאחר שהיה בקשר עם קומיקאי טלוויזיוני הומו, ששמו לא צויין. הדיילי טלגרף מדווח כי בן קוובורן, שהתאבד ממנת יתר בדצמבר 2010, אמר לחברים ולמשפחתו כי הוא נוצל על ידי הקומיקאי הטלוויזיוני, ש"זלזל והשפיל" אותו בימים שלפני מותו.

הקומיקאי כונה בחקירה "מר X" כדי להגן על זהותו, לכאורה הציף את הנער במתנות לפני שלקח אותו למסיבות שתיה וסמים.

עוד התברר בחקירה, כי הופעלו לחצים על קוובורן להתפשט מול קבוצה של גברים, וכי "הקומיקאי התגנב מדי פעם למיטתו לסקס".

קוובורן והקומיקאי הכירו בספטמבר 2009, לאחר שקוובורן עבר ללונדון ללמוד באקדמיה לאופנה. אמו, שרון קוובורן, אמרה בחקירה שבערך בזמן זה היא גילתה ש"בן פגש סלבריטי בפאב כשהוא יצא לבלות עם חברים". היא אמרה: "הוא ביקש מבן לעשות עבודת סטיילינג בשבילו. הייתי מודאגת. הוא אמר לי שלסלב הזה כבר יש סטייליסט, ושהוא לא יכול לשלם לו, אבל הוא יקנה לו מתנות". בסופו של דבר קוובורן לא עבד כסטייליסט שלו. הנער ביצע כמה נסיונות התאבדות לכאורה. הוא אשפז בבית חולים לבריאות הנפש.

אחות בבית החולים אמרה כי קוובורן חש מבוכה ובושה, וחשב שהוא היה בן טיפוחיו של הקומיקאי ועם זאת טען כי יחסי המין בניהם היו בהסכמה. גורם במשטרה אמר: "ערב אחד בן הלך למסיבה בביתו של האיש. היה שם הרבה סמים ואלכוהול. בערך בשעה 4 בלילה, בן רצה לעזוב, אבל מונית היתה יקרה מדי. האיש הציע לו חדר ובן רצה לישון. כשהוא התעורר, האיש שכב במיטה לצדו". לורה, אחותו של בן קוובורן, אמרה כי אחיה גרם לה להאמין שהוא נאנס.

עם זאת, המשטרה החליטה שאין ראיות חותכות לכך שהנער הוטרד מינית, ולכן אין מקום לחקירה של הקומיקאי X.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully