וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי יום התקליט: יואב קוטנר, דאג שיפטון, דיגיטל מי ועוד

25.3.2014 / 19:00

קול הקמפוס תחגוג את יום התקליט הבינלאומי ותארח את יואב קוטנר על העמדה, דאג שיפטון, דיגיטל מי ועוד. מה עשינו שמגיע לנו כל הטוב הזה?

חוזרים לסוף עונת התפוזים. נמרוד סונדרס
ינגן לכם. יואב קוטנר/נמרוד סונדרס

קול הקמפוס, תחנת הרדיו של בית הספר לתקשורת המכללה למנהל, תחגוג את יום התקליט במועדון הפסאז' באלנבי, ביום שבת ה-19 באפריל. ""Record Store Day הינו אירוע בינלאומי שהחל בניו יורק, במסגרתו משיקות למעלה מאלף חנויות מוזיקה עצמאיות ברחבי העולם ריליסים מיוחדים, הופעות, מבצעים ומכירות של תקליטים. גם השנה, כמו בארבע השנים האחרונות, תחנת הרדיו קול הקמפוס תצטרף לחגיגות הבינלאומיות באירוע שיכלול ויניל מרקט וליין-אפ הופעות ותקלוטים, בזיקה למדיה האנלוגית.

המופעים יתחילו כבר ב-13:00 וימשיכו במסיבה עד השעות הקטנות של הלילה. Men Of North Country ישיקו באירוע תקליטון 7 אינץ' כפול, גולשי האבן נייר ומספריים יופיעו עם חומרים מתוך אלבום חדש, דרפור אולסטארז, הרכב שחבריו מגיעים מחבל ארץ ממערב סודן ומתגוררים כיום בדרום תל אביב, יופיעו עם מוזיקה אפריקאית אותנטית. בנוסף, גם הלייבל הבריטי Finders Keppers יצטרף להילולה וישגר לישראל את דיג'יי התקליטים דאג שיפטון, אחד משלושת הבעלים של הלייבל. יואב קוטנר ישדר שישים דקות של וינילים נדירים משנות ה-60 וה-70. עוד על עמדת התקלוט: דיגיטל מי, אביגד בג'ו, עופר ?סקולמאסטר? טל, סגול 59, רוב וסאבו, מארקי פאנק, ומלך הקסטות. הסטודיו לעיצוב Gelada ימכור במהלך האירוע חולצות עם הדפסים מיוחדים ליום התקליט, ודוכני מכירה ייחודיים ימכרו פטיפונים ומצלמות פולארויד. כרטיס יומי יעלה עשרה שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully