וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ פרו-פלסטיני על הרולינג סטונס לבטל הופעתה בישראל

26.3.2014 / 12:13

יממה לאחר הדיווח על הגעתה של להקת הרולינג סטונס להופעה בישראל, מזדרזים פעילים פרו-פלסטינים לגנות את המהלך. "נעבוד עם כל התומכים שלנו כדי למנוע את ההופעה", מסרו

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

בזמן שעשרות אלפי ישראלים מתרגשים לקראת הופעתה של הרולינג סטונס בישראל בחודש יוני הקרוב, כמה פעילים פרו-פלסטינים מתכוננים להרוס את החגיגה. "אנחנו מפצירים בחברי הרולינג סטונס שלא להגיע לישראל ולתמוך בהפרות החוק וזכויות האדם שישראל מבצעת", מסרה דוברת תנועת החרם התרבותי לטלגרף. לדבריה, הופעת הלהקה תשמש את ישראל במאמציה למתג את עצמה מחדש ותהפוך לכלי שיווק בידי ממשלת ישראל.

דוברת תנועת החרם התרבותי התייחסה לשיתוף פעולה עם גורמים נוספים בהקשר למניעת הופעת הרולינג סטונס וסיפרה כי התנועה תעבוד עם כל תומכיה על מנת למנוע את ההופעה. אחד מהפעילים המרכזיים בתנועה הוא רוג'ר ווטרס אשר יצא בעבר נגד ישראל. לפני כחצי שנה טען בפני חבריו המוזיקאים במכתב רשמי כי חרם על ישראל הוא "חובתנו ואחריותנו המוסרית".

להקת הרולינג סטונס צפויה להופיע בפארק הירקון ב-4 ביוני בשעה 20:30 עם צאת חג השבועות. שוקי וייס, מפיק ההופעה, מסר "צר לנו שיש אנשים שמאמינים שהם יכולים לגרום למוזיקה להפריד בין אנשים, במקום לתת למוזיקה לקרב ביניהם שזהו כוחה הגדול. מחכים בקוצר רוח למופע ההיסטורי של הרולינג סטונס בישראל הקיץ, כמו גם להופעות ואירועי התרבות הרבים הנוספים המתוכננים".

מודאגים מהמאמץ הפרו-פלסטיני? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully