וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סלומיאנסקי דורש: דחו את הופעת הסטונס; שוקי וייס: "בודקים אפשרות להתחיל המופע בשעה מאוחרת יותר"

27.3.2014 / 12:24

ח"כ ניסן סלומיאנסקי מבקש משוקי וייס לדחות את מופע הרולינג סטונס בארץ. הסיבה: שומרי המסורת לא יוכל ליהנות מההופעה שתתקיים עם צאת חג השבועות

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

הרולינג סטונס בדרך לישראל, המחירים בשמיים וההתרגשות בעיצומה, אבל אליה וקוץ בה: יו"ר ועדת הכספים ח"כ ניסן סלומיאנסקי (הבית היהודי) פנה אמש (רביעי) למפיק המופע שוקי וייס במכתב בו הוא מבקש לדחות את המופע של להקת הרוק הוותיקה, כיוון שזאת תתקיים מייד עם צאת חג השבועות, בתאריך ה-4 ביוני. משמעות הדבר היא שקהל שומרי המסורת לא יוכל ליהנות מהופעת הרוק בפארק.

"אני פונה אליך בשל שומרי מסורת רבים שהתענינו בקניית כרטיסים להופעה אך התאכזבו לגלות כי ההופעה עצמה מתחילה בחג השבועות", כך נפתח המכתב ששלח לוויס ח"כ סלומיאנסקי. "כידוע, חג השבועות שחל בתאריך ו' באייר יוצא השנה בתאריך 4 ביוני, 2014 ועתיד להסתיים בתל אביב בשעה 20:26. על פי המסורת בחג השבועות ניתנה התורה לעם ישראל בהר סיני. זהו החג שבו נפגשים כל קצוות עם ישראל דתיים, מסורתיים וחילונים לדון בסוגיות העומדות בבסיס ערכי היהדות".

במכתב מפורט עוד כי "קיום ההופעה ביום זה גורמת למשטרת ישראל ולעובדי עיריית תל אביב לחלל את קדושת החג. במקום לבלות את החג עם המשפחה והילדים יאלצו החל משעת הצהריים להיות ברחובות תל אביב לנווט את עומסי התנועה שיבוא בגינם של מאות אלפי אנשים שיבואו לחזות במופע".

עם זאת, ח"כ סלומיאנסקי מדגיש כי הוא "שמח ומברך על כל אומן והרכב המגיעים להופעה בישראל ובמיוחד המפורסמים שבהם, דבר המעיד על היותה של ישראל יעד מכובד במפת התרבות העולמית. אני משבח אותך אישית על פועלך הרב בהבאתם של אומנים אלו לארץ", כותב ח"כ סלומיאנסקי ומוסיף "אני סבור כי ניתן לקיים הופעות אלו עם רגישות והתחשבות בקודשי ישראל ובציבור שומר המסורת".

מסיבת עיתונאים הרולינג סטונס מגיעים לישראל. בן קלמר
גם הוא אוהב את חג מתן תורה. המפיק שוקי וויס/בן קלמר

את המכתב חתם כאמור ח"כ סלומיאנסקי בבקשה "לדחות או להקדים את תאריך ההופעה כך שקדושת החג לא תפגע וכל מי שרוצה יוכל ליטול חלק בהופעה".

שוקי וייס מסר בתגובה: "תאריך המופע נקבע על ידי הלהקה כחלק ממסע ההופעות הבינלאומי (אחת מ- 14 הופעות בלבד באירופה הקיץ!) ולכן לא ניתן לשינוי. אני שמח שההופעה תתקיים באחד החגים היפים והשמחים והפקת המופע נערכה להתחיל המופע בצאת החג, כמו גם דאגה להסדרים של הנחות במספר בתי מלון בקרבת הפארק במיוחד עבור שומרי החג".

נוסף לכך, וייס מציין בתגובתו כי "אנו בודקים אפשרות להתחיל המופע בשעה מאוחרת יותר על מנת לאפשר הגעה נוחה לציבור הדתי שהינם מעריצי הלהקה. אנו מחכים בקוצר רוח למופע ההיסטורי של הרולינג סטונס בישראל ב- 4 ביוני, כמו גם להופעות ואירועי התרבות הרבים המתוכננים השנה בישראל".

מי ינצח בקרב? חג מתן תורה או מיק ג'אגר? דונו אצלנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully