וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבה נגילה: האמנים הלוהטים מתחת לגיל מאה שהיינו רוצים לראות בארץ

27.3.2014 / 16:11

הרולינג סטונס זה נחמד אבל הקהל הישראלי משתוקק לאמנים שמככבים בימינו במצעדי הלהיטים - קבלו את האמנים החמים שהיינו שמחים לראות בישראל

ארקטיק מאנקיז

אלכס טרנר - לא סחבק. משורר. טרנר וחבורתו עומדים כיום בחוד החנית של הרוקנרול, נקודה. כל מי שעוקב אחרי הקופים הארקטיים עוד מאז שהוציאו את אלבומם הראשון משנת 2006, זכה לראות את הנסיכים הופכים מילדים לגברים (למעט המתופף מאט הלדרס, שהיה גבר שבגברים עוד ברחם אמו). בטקס הבריטס האחרון זכתה הלהקה בשניים מהפרסים החשובים של הערב – אלבום השנה ולהקת השנה. "רוקנ'רול לא יעלם", אמר טרנר בעל בלורית הזהב בעת קבלת הפרס. "לפעמים זה מרגיש שהוא דוהה, אבל הרוקנ'רול לעולם לא ימות".

Haim

כדורגלן בקבוצת מכבי יפו יורד מהארץ, מתיישב בארצו של הדוד סם ושלוש בנותיו הופכות ללהקת רוק בשם "חיים". הסיפור של להקת Haim ממחיש שלהיות נפולת נמושות זה אולי לא כך כך נורא. אסתי, דניאל ואלנה הן שלוש אחיות שהחליטו שהן מקימות להקת רוק, וזה אשכרה הצליח להן. היום הן מופיעות בכל פסטיבל שמכבד את עצמו, מעין נגטיב של האחיות קרדשיאן רק בקטע איכותי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ביונסה

סליחה שאנחנו מציינים את המובן מאליו אבל בחייאת ראבק, שמישהו יביא כבר את גברת קרטר לארץ. האמנית הכי גדולה בשוק המוזיקה היום שורדת כבר כמעט 20 שנים במשחק, וממציאה את החוקים שלו מחדש – ראו ערך אלבום בהפתעה. בשנת 2011 היא הובילה את פסטיבל גלסטונברי מקדש הרוק האנגלי.

אוד פיוצ'ר

חבורת מופרעים מהחוף המערבי של ארה"ב זה לא עסק לילדים. אלא אם, כמובן, הם ילדים בעצמם. אוד פיוצ'ר, כנופייתו המטורללת של טיילר דה קריאייטר, הם גם האנשים שהיינו מתים להיות חברים שלהם, וגם האנשים שכולנו צריכים לפחד מהצעד הבא שלהם. שילוב קסום, במיוחד כשמדובר בהופעה חיה.

אמון טובין

אמון טובין הוא אולי לא שם מוכר לקהל הישראלי, וחבל. קשה לתאר במילים את החיזיון האור קולי שהיוצר הענק הזה מביא איתו לבמה – אבל אפשר להתחיל במילה "וואו". צפו וראו בעצמכם.

דרייק

מפיקים יקרים שלום, אנחנו רוצות את דריזי, ואנחנו רוצות אותו עכשיו. דרייק נמצא כעת בשיא הקריירה שלו – רגע אחרי יציאת האלבום המוצלח שלו Nothing Was The Same"", דרייק טוחן הופעות כמו משוגע ואם זה לא מספיק, השמועה אומרת שהוא וריהאנה חזרו להיות ביחד! בהנחה שרירי יכולה כבר לספר לו כמה כיף לבקר בים המלח, אין סיבה שהוא לא ישתכנע לבקר בישראל בעצמו.

לילי אלן

החדשות הטובות הן שלילי אלן חזרה למשחק. החדשות הרעות הן שכרגע היא עדיין לא מופיעה. החדשות המעולות זה שאם מדונה פתחה בישראל סיבוב הופעות, אין שום סיבה שאלן לא תעשה זאת גם. הבחורה הכי קולית בבריטניה היא החבילה המלאה – מצחיקה, חיננית, מוכשרת, שנונה ובעלת סטייל מנצח. מעבר לזה, אלן לא נראית כמו בחורה שתתקפל מול לחץ אנטי-ישראלי לבטל כאן הופעה. לילי תעני לי.

דיסקלוז'ר

חלאס עם הפט שופ בויז, בואו נעביר עמוד: סנסציית הדאנס-פופ מהממלכה המאוחדת הם למעשה שני חנונים חמודים שנראים כמו שילוב בין מגה קלאברים לגלעד שליט. אחרי אלבום בכורה מדובר, שיתופי פעולה מעולים וכמות להיטים כמעט לא הגיונית, נראה כי הגיע הזמן להופעת קיץ ישראלי – אולי זה גם מה שיגרום להם לפתוח איזה כפתור או שניים בחולצה.

קווינס אוף דה סטון אייג'

ג'ינג'ים מתחלקים לשניים: ג'וש הומי ושאר האספסוף. להקתו של הומי היא לא סטון אייג' ולא בטיח – היא היא הדבר האמיתי, הרענן, הנכון. אפס בולשיט ומיליון אחוז נשמה, והלהקה היחידה שמסוגלת להמשיך להתקיים אחרי שדייב גרוהל קופץ לתופף איתה.

קורט וייל

היפסטרים הם לא בני אדם? להיפסטרים אסור שיהיה להם גיבור חדש? מה, אין להם רגשות? תסלחו להם שהם לא רוצים לדבר על קורט קוביין. הם רוצים לדבר על קורט וייל. אגב לא מדובר בסיאנס המוני עם המלחין הגרמני יהודי, אלא במוזיקאי אמריקאי בעל שם דומה. וייל נולד בפילידלפיה, מה שאומר שהוא היה אמור להיות ראפר שמנמן, אבל בעצם הוא מנגן בבנג'ו. לא יודעים מה זה בנג'ו? כשהוא יבוא ארצה, כולנו נגלה יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully