וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך פגשתי את אמא": הסוף מעבר לפינה

חברי הקאסט של "איך פגשתי את אמא" מתכוננים לסיום הסדרה ומודים: "כשישבנו לקריאה האחרונה בהחלט של פרק הסיום זה לא היה פשוט כלל"

יח"צ - חד פעמי

פס ייצור של סיטקומים אמריקניים, המלווים בפס קול של צחוק קהל, אמיתי או מוקלט, הפכו בארה"ב לזן נכחד. בין אם בהשראת פורמטים מיובאים ("המשרד") או ניסיון לתת פייט לסדרות שאינן מצולמות באולפנים שפרצו דרך בערוצי כבלים ("תרגיע", "סקס והעיר הגדולה"), התופעה של קומדיות המוסרטות במצלמה בודדת (בניגוד לריבוי מצלמות וזוויות באולפן) הוא הטרנד השולט בז'אנר. אחת הסדרות האחרונות שעדיין הצליחו בפורמט המתיישן היא "איך פגשתי את אמא" שהשבוע מגיע לסוף דרכה ומותירה את המערכה של סיטקומים עם פס קול צחוק לקומדיה הפופולרית "המפץ הגדול". שם החנונים כבר לא צריכים אמא.

תשע עונות אחרי שהסדרה נפתחה בסוגיית הרת הגורל – מי האמא אליה מתייחס טד (ג'וש רדנור) כשהוא מספר לילדיו בעתיד הרחוק כיצד השניים הכירו – החבורה העליזה ממנהטן נפרדת לשלום ולפני שבועיים הגיעה להיפרד מקהל מעריציה במסגרת פסטיבל הטלוויזיה השנתי של מרכז המדיה "פיילי" בלוס אנג'לס. מי שנעדרו מאירוע הפרידה החגיגי הם ג'ייסון סיגל, המגלם את מרשל, וניל פטריק האריס, הנמצא בכלל בניו יורק עמוק אל תוך ההפקה של המחזמר "הדוויג והשארית העצבנית" ומפציע דרך שיחת סקייפ המוקרנת על מסך גדול באולם דולבי בהוליווד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
A Bro always likes the new profile picture of another bro צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

האריס (40), שהודות לסדרה הצליח להתקמבק לאחר שפרץ תחילה בסוף שנות השמונים ב"דוגי האוזר", שונה לחלוטין מדמותו הכובשת של בארני סטינסון רודף השמלות שלאחרונה נכנע למוסד הנישואין והתחתן עם רובין (קובי סמולדרס). לאחר ששב לקדמת הבמה יצא מהארון, נישא לשף דיוויד בורטקה, עמו הוא מגדל תאומים, בן ובת, אותם הביאו לעולם באמצעות אם פונדקאית והפך לאחר מאייקונים הבולטים של הקהילה ההומו-לסבית. "מאוד נהניתי בעונה האחרונה הזו לחלוק את מירוץ הניצחון עם שאר השחקנים", הוא אומר דרך הסקייפ המוקרן באולם, "ניתנה לי מתנה של עלילה עם להבת אש שלא כבתה עם בארני והיה נהדר לראות את האבולוציה שלו, ממה שחשבתי שיהיה רק דמות חד ממדית של השטן על כתפו של טד שמפציר בו להישאר רווק, עד שלבסוף הוא עצמו התאהב באקסית שלו והתחתן. הסצנה בה נשאתי את שבועת הנישואין לרובין היתה ההיילייט עבורי".

האריס לא נשאר יותר מדי בחגיגה, ואחרי שהוא מודה באופן אישי ונרגש ליוצרי הסדרה, לשחקנים ולקהל המעריצים, פשט את החולצה ועזב לטובת הופעה לקידום עליית המחזמר, בעודו קורא לתשואות היושבים באולם הבוהים בו במסך "אני צריך ללכת כדי לשחק אותה רוק סטאר".

לאורך הפאנל, אותו הנחה הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה וויין בריידי ("של מי השורה הזאת בכלל?), השחקנים והיוצרים חלקו חוויות והתרפקו על תשע השנים המשותפות שלהם יחד, תוך שהם קורצים לפרקי הסיום של הסדרה. לפני שהחל האירוע, התפנו כמה מהשחקנים גם לשיחה קצרה על השטיח האדום. "כשישבנו לקריאה האחרונה בהחלט של פרק הסיום זה לא היה פשוט כלל, אז באמת הבנתי שזה הסוף", מספר רדנור, "אני יכול רק לספר שהפרק האחרון הוא מצחיק ומרגש כאחד ולא היה אחד מאיתנו שלא הזיל דמעה כשצעדנו בדרך הזו של כל הפעמים האחרונות באותו שבוע צילומים".

רדנור גם נהנה לעמוד מאחורי המצלמה וביים כמה סרטים עצמאיים שזכו להצלחה בפסטיבל סאנדנס, אולם לדבריו המחשבה של לביים פרק ב"איך פגשתי את אמא" מעולם לא חלפה בראשו. "מעולם לא עלה על דעתי לבקש לביים פרק, כי מבחינתי עבודת הבימוי שלי בסרטים היא עניין נפרד לחלוטין", הוא מסביר, "כל המבנה של ריבוי מצלמות על סט הצילומים של הסיטקום הוא באופו מהותי שונה מתמטית ואני תמיד האמנתי שעליי להתמיד בתפקידי כשחקן על הסט ולהשאיר את עניין הבימוי בצד. מה שכן, לצד הרצון לשחק במחזה אני יודע שאני הולך לביים עוד סרטים בעתיד הלא רחוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'וש רדנור. Michael Buckner, GettyImages
האבא הכי מעיק בעולם. אילוסטרציה. צילום: אימג’בנק, Gettyimages/GettyImages, Michael Buckner

מי שהצטרפה בעונה האחרונה כצלע המשלימה של דמותו של רדנור, טד, הלא היא האמא, היא השחקנית כריסטין מיליוטי. אחרי פעמים רבות בהן התארחו שחקניות רבות שהמעריצים חשדו כי כל אחת מהן עלולה להיות האמא המסתורית, לבסוף לוהקה מיליוטי לתפקיד. "אני לא יכולה לומר שעברתי מסכת של אודישנים", היא מספרת, "המפיקים פחות או יותר הזמינו אותי לראיון אחרי שהם הכירו את עבודתי, ועיקר הבחינה בסופו של דבר היתה הכימיה עם ג'וש. אני לא יודעת מה בדיוק עבד שם בינינו אבל אתן את הקרדיט לג'וש שהיה כל כך נדיב ונהדר איתי".

אחת הכוכבות הפופולריות של הסדרה היא אליסון האניגן, שעד "איך פגשתי את אמא" כבר הייתה מוכרת לקהל מעריצי קאלט אדיר של "באפי קוטלת הערפדים" ומסדרת סרטי "אמריקן פאי". במרוצת השנים האחרונות היא גם שינתה סטטוס כשנישאה לשחקן אלקסיס דניסוף וילדה את שתי בנותיהם, מה שגרם לה לפספס כמה פרקים לאורך העונות. "הרגעים הגדולים עבור הדמות של לילי בסדרה היו הנישואין, הילדים וכל העליות והמורדות בחיי הנישואין עם מרשל", היא אומרת, "אני מרגישה שאלו הן אירועים שמאוד עיצבו את הדמות לאורך הזמן".
ומה הלאה?
"אני קודם כל אסירת תודה על העונה האחרונה כי היה לנו זמן להתכונן לרגע הפרידה אחד מהשני. עבדנו יחד במשך תקופה ארוכה והיו לנו הפוגות בין לבין אבל הפעם זה שונה. בסוף פגרת הקיץ הקרוב אנחנו לא נתראה יותר".

פרק הסיום של "איך פגשתי את אמא" ישודר בצמוד לשידור בארה"ב בלילה שבין שני לשלישי, החל מ-03:35 בערוץ yes Comedy HD.

ואתם, איך אתם פגשתם את אמא? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully