וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין "Vice" יפיק סרט תיעודי על ביקור להקת הקאלטס בישראל

חולים עלינו באמריקה: הבמאי ג'ייסון מילר ילווה את ביקור להקת הקאלטס בישראל לצורך סרט תיעודי עבור מגזין "Vice"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב: מנחם גולן יפיק סרט על אוד פיוצ'ר. הקאלטס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו על המפה, ולא רק באינדי, אלא גם בסרטים דוקומנטריים על אינדי: להקת הדרים-פופ הניו יורקית Cults שתגיע לישראל להופעה שתתקיים ב-6 באפריל במועדון הבארבי בתל אביב, תזכה לליווי צמוד של הבמאי ג'ייסון מילר, שיהפוך את ביקורם בארץ לסרט תיעודי בן 60 דקות.

הסרט התיעודי של מילר מופק על-ידי לא אחר מאשר מגזין "Vice", ששלח את הבמאי האמריקאי המצליח לצלם את הביקור של הלהקה בארץ הקודש. רק בכדי לסבר את האוזן, מילר כבר יצר קליפים למייג'ור לייזר, ריף ראף, אוף מונטריאול ועוד. בנוסף, הוא ביים סרט הופעה חיה של אמפייר אוף דה סאן וכן סרטים תיעודיים נוספים עבור אתר "וויס", שנוהג להפיק סרטים דוקומנטריים ולהקרינם באתר האינטרנט שלו. מילר עצמו כבר נמצא בימים אלה, שכן הוא מצלם את הסדרה החדשה "Tyrant" שכתב גידי רף ("חטופים") ומצטלמת כעת בירושלים.

"ג'ייסון העלה פוסט בפייסבוק שלו, בו סיפר שהוא בא לארץ ושאל למי יש חברים בישראל. אוף מונטריאול תייגו אותי וככה זה התחיל", מספר ערן אריאלי מחברת ההפקות נרנג'ה שמפיקה את המופע של קאלטס בארץ, תגיע לארץ במסגרת סיבוב הופעות אירופאי לקידום אלבומה החדש "Static". (מחיר כרטיסים למופע עומד על 129 שקלים וניתן לרכוש אותם כאן).

"הוא אמר לי שהוא ממש אוהב את הקאלטס, ושבוע אחרי זה הוא שלח לי מייל שהוא הדליק על זה את וויס". ומה מילר הולך בעצם לעשות עם כל החופש שניתן לו מהפקת המופע (אריאלי) ומקונצרן ההיפסטרים (וויס)? "מה שהכי הפחיד אותי זה שהסרט יתמקד בזווית פוליטית אבל בסופו של דבר, אני מרגיש בנוח", הוא אומר. "מילר מגיע לכאן בכדי להיות זבוב על הקיר. רוצים לראות את הלהקה עושה פאן. חשוב ל'וויס' שלא נייצר שום תרחיש מזויף, זה פשוט קאלטס מופיעים בישראל. הם נותנים לנו לעשות מה שאנחנו רוצים ויודעים לעשות".

אחת מהעבודות של ג'ייסון מילר:

אמנם, המשוואה של במאי עולה לצד להקת אינדי הינה בעייתית מאוד, אך במקרה זה חשוב להדגיש כי לא מדובר בוידאו שילווה את חברי ההרכב במסעם לאפטר פארטי במועדון הבלוק או כזה שיתפעם מהביס הראשון באבו חסן. "וויס" לא מנסים להראות שגם בישראל יש חיי תרבות – את זה אנחנו כבר יודעים. מה שיותר מעניין את מילר ואת וויס, הוא לא ה"מה", אלא ה"איך".

"זה הדבר הכי לא מובן מאליו שיש", אומר אריאלי, שמתחזק את נרנג'ה מזה 5 שנים ואחראי לייבוא נהדר של מוזיקאים לארץ, בין היתר של ג'ואנה ניוסום, בית' פוסילז, יות' לגון, בריאן ג'ונסטאון מסקר, דניאל ג'ונסטון ועוד רבים.

"המופע בדרך להיות סולד אאוט, הם מגיעים לפה בשיא ויש כאן קהל שצמא להם", הוא מתרגש ומציין כי "בסופו של דבר, הדבר שכולם הכי מתרגשים ממנו הוא שזה לא הולך להיות מאולץ ולא טבעי". ומה אריאלי היה רוצה שייצא בסופו מהסרט הזה? "הייתי רוצה שזה ישקף את מה שקורה כאן, את הגוד טיים שהם עושים פה ואת היופי של הסצינה. יש לי פחד במה אז סביר להניח שאצניע את ההשתתפות שלי בזה. בכל מקרה קניתי מלתחה חדשה. סתם. לא".

רוצים להיות ניצבים בסרט? אי אפשר, אבל דברו איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully