וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את האישה ששילמה 25 אלף דולר כדי להיראות כמו ג'ניפר לורנס

31.3.2014 / 11:56

ג'יי לא: קיטי, אישה אמריקאית בת 30, ביצעה שישה ניתוחים פלסטיים בכדי להיראות כמו הכוכבת הנערצת עליה, ג'ניפר לורנס. "אני אישה חזקה", אמרה לחדשות "ABC"

כפילה ג'ניפר לורנס. abcnews.go.com, צילום מסך
כמו שתי טיפות מים. צילום מסך abcnews.go.com/צילום מסך, abcnews.go.com

ג'ניפר לורנס עלולה לסדוק את התדמית המגניבה שלה למשמע החדשות הבאות: קיטי, מאמנת כלבים בת 30 מיוסטון (שמזוהה רק בשמה הפרטי בדיווח שעלה בחדשות "ABC") החליטה כי תקדיש את גופה למטרה הנעלה ביותר: ניתוחים פלסטיים שיגרמו לה להיראות כמו לורנס השחקנית. עד כה, עברה קיטי שישה ניתוחים פלסטיים בסך הכל, בין היתר בשפתיים ובחזה, בשווי כולל של 25 אלף דולר, זאת במטרה להיראות כמו לורנס.

"זה לא שאני מנסה להיראות כמו פמלה אנדרסון בתקופתה ב'משמר המפרץ'", הסבירה קיטי. "אני בסך הכל מנסה להיראות כמו שחקנית שהיא זוכת פרס אקדמיה". עוד הוסיפה קיטי כי "ככל שהסתכלתי על לורנס יותר, כך הבנתי שיש לנו תווי פנים דומים, רק ששלה יותר מעודנים". חמושה בתובנות הללו, יצאה קיטי, נשואה ואם לילדה בת 5 לשנות את גופה. "אני אישה חזקה, אני אחראית על איך שאני נראית ואני יכולה לשנות את זה שוב אם ארצה".

אריק, בעלה של קיטי, פחות מבין מה אישתו רוצה מהחיים של עצמה ו/או שלו, ואמר "ג'ניפר לורנס היא לא סלבריטי שיש לי רגשות מיוחדים כלפיו כך או כך", הפטיר. "זאת לגמרי הבחירה שלה".

ד"ר פרנקלין רוז, מי שניתח את קיטי, סיפר על סלבריטאים נוספים שאנשים חולמים להיראות כמותם: סקרלט ג'והנסון, אנג'לינה ג'ולי, מייגן פוקס ועוד. אבל הדוקטור המלאך הסביר לתקשורת כי לעיתים, במקרה שהוא מזהה כלא ראוי, הוא שולח אנשים לדרכם לטיפול פסיכולוגי, ולא מוכן לבצע בהם ניתוחים פלסטיים. "בשלב הזה בקריירה שלי, אחרי שכבר ביצעתי 15 אלף ניתוחים, אתה יכול לדעת די מהר איזה מטופל יסתגל מהר לניתוח ואיזה מטופל עושה ניתוח בכדי לכסות על צורך אחר", אמר האיש שביצע שישה ניתוחים פלסטיים באישה אחת, בכדי שזו תוכל להיראות כמו ג'ניפר לורנס ואז תכריז "אני אישה חזקה".

האם קיטי דומה לג'ניפר לורנס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully