וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנסיך הירוק" נמכר להפצה ברחבי ארה"ב

31.3.2014 / 12:29

לאחר הזכייה בפסטיבל סאנדנס 2014, סרטו של נדב שירמן ממשיך להתכונן לקראת טקס האוסקר. התחנה הנוכחית: הפצה מסחרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יזכו בפסלון? צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הנסיך הירוק", זוכה פרס הקהל בפסטיבל סאנדנס 2014 נמכר לחברת "Music Box" שתפיץ את הסרט בארה"ב. "Music Box Films‏" היא חברה המתמחה בהפצת סרטים זרים בארה"ב ולאורך השנים הפיצה סרטים שהפכו ללהיטים קולנועיים, ביניהם "אל תגלה" הצרפתי (2006), "נערה עם קעקוע דרקון" השוודי (2009), Monsieur Lazhar‏ (2011) שהיה מועמד לאוסקר הזר ועוד. "הנסיך הירוק" יתחרה בפסטיבל דוקאביב 2014. כמו כן, הסרט יוקרן בהקרנות מסחריות בבתי קולנוע "לב" החל מה-16 במאי וב-yes‏ דוקו בהמשך השנה.

"נפעמנו מתגובת הקהל בפסטיבל סאנדנס ולכן מרגש אותנו לעבוד עם חברת הפצה מנוסה כמו סרטי "Music Box"‏, שתנגיש את הסרט לחובבי הקולנוע האמריקאים", אמר במאי הסרט, נדב שירמן. על פי העסקה האמריקאית שנחתמה מול ג'וש בראון ודיוויד קו מחברת "Submarine"‏ ואד ארנץ ווויליאם שוף מסרטי "Music Box‏", החברה תפיץ את הסרט ברחבי בתי הקולנוע בארה"ב בהמשך השנה, בכדי לעמוד בתנאי הסף לטקס פרסי האוסקר.

סרטו של שירמן, מי שביים בעבר את "מרגל השמפניה", מבוסס על רב המכר "בן החמאס" מאת מוסעב חסן יוסף. במרכזו, עומד סיפורו של אחד מן המקורות הבכירים של השב"כ, שגויס כמרגל בצמרת תנועת החמאס ופעל בשורותיה למעלה מעשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully