וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה אינטרנטית חדשה תעסוק בגברים ופוקר. איך לא חשבו על זה קודם

31.3.2014 / 15:01

בסדרה אינטרנטית חדשה מבית היוצר של "אבי מזגנים" יככבו אסי ישראלוף, שלומי קוריאט, ירון ברובינסקי ועוד. במרכז הסדרה יעמוד שילוב חסר תקדים: גברים ופוקר

ירון ברובינסקי סדרה אינטרנטית חדשה. הילה כדי,
שילוב חסר תקדים בין גברים ופוקר./הילה כדי

השידור הציבורי קורס, אבל האינטרנט מלבלב: השחקנים אסי ישראלוף, שלומי קוריאט, ירון ברובינסקי, גיא לואל ויוני זיכהולץ יככבו בסדרה אינטרנטית חדשה שתשודר, ובכן, באינטרנט. הסדרה תעסוק ב"פוקר וגבריות החושפת את הגבר הישראלי במערומיו", כך לפי דברי ההפקה.

צילומי הסדרה, מבית היוצר של הסדרה האינטרנטית "אבי מזגנים", יחלו בימים הקרובים והיא עתידה לכלול עשרה פרקים, בני 7 דקות כל אחד מהם. את הסדרה כתבו מוטי אדיב, יהונתן בר אילן וזיכהולץ שגם ישחק בה כאמור. בפרק הבכורה של הפלא תוכלו לצפות ב-6 מאי, שהוא גם התאריך של יום העצמאות.

הסדרה עדיין נטולת שם, ככל הנראה כי הסלוגן "תשתחרר, גבר" כבר תפוס. לסקרנים שלא מסוגלים לחכות נספר כי הגברים במרכז הסדרה חווים את תהליך התפרקות המאצ'ו הישראלי. כל פרק יחשוף את ערוותו של הגבר הישראלי המצוי כשהוא רחוק מהאישה והילדים, משוחח עם חבריו, מתאונן ומתלונן על אשתו (הלם), שכן נמאס לו להתבוסס במי האפסיים של העבודה האפרורית שלו. את כל הזעם העצור הנ"ל יפרוק השור הזועם (סליחה, הגבר הישראלי) בשולחן הפוקר, המקום בו הוא יתייצב לשיח גברי עם חבריו ולדברי ההפקה "יפרוק את זעמו, יחלוק את רגשותיו וינסה לנצח, לא במשחק, בחיים".

יודעים לשחק פוקר אבל מעדיפים לשחק סוליטייר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully