וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוהר אמר את דברו: לאיזה ריאליטי פולארד ילוהק?

2.4.2014 / 0:00

אם הכל יסתדר, ג'ונתן פולארד ימצא את עצמו מחוץ לבית הכלא האמריקני. הזדמנות נהדרת ללהק את האסיר של כולנו לתכנית ריאליטי. טוב, אולי היא לא ממש נהדרת

שגרירי ארה"ב בישראל לשעבר: "לשחרר את פולארד". רויטרס
הוא זכאי! אולי. צילום: רויטרס/רויטרס

בגדול, היה אפשר לחכות עם השחרור של ג'ונתן פולארד. הרי גם כך הוא היה אמור להשתחרר בסוף 2015 במקרה הכי גרוע. אבל ניחא. השחרור של פולארד דווקא טוב לישראל מבחינה תרבותית לאור היובש הקשה בגזרת הריאליטי. רק אדם כמו פולארד יכול לעשות עזאם עזאם ולהחיות מחדש את הביצה המקומית. פולארד, מן הסתם, לא יוכל למצוא עבודה בישראל לאחר השחרור. ככלות הכל, מדובר באדם שעבד בצי האמריקני. תסמכו על אלון חסן שיידע לא להעסיק אדם שהואשם בגניבת מסמכים סודיים.

לכן מתבקש שנמצא לפולארד עבודה אחרת. משהו שיוכל לעשות עד שיישכח מהלב כמו גלעד שליט. מי? בדיוק. ומה עושים אנשים בישראל? משתתפים בתכניות ריאליטי. המראה המזוקן של פולארד יכול להטעות, הוא רק בן 60. כל החיים, או מה שנשאר מהם, עוד לפניו. פולארד כבר רגיל לקבל הוראות מאנשים אחרים, למה לא לנצל זאת? קבלו את מדריך הליהוק המושלם. הדרך של פולארד לפריים טיים. לגזור ולשמור.

הריאליטי: "החפרפרת".

מה פולארד מביא למשחק: מתמודדי "החפרפרת" אמורים לגלות מי מביניהם משבש ומכשיל את המשימות הקבוצתיות. דבר שנפתלי בנט, שר הכלכלה, לומד בימינו. לפולארד ניסיון ארוך בהכשלת משימות קבוצתיות. כמו למשל, תהליך השלום ויחסי ישראל-ארצות הברית. פולארד יהיה החפרפרת המושלמת מפני שאף אחד לא יחשוב שמרגל שנתפס בעבר יהיה מספיק טמבל כדי לעשות את אותו הדבר בדיוק פעם נוספת.

מה יקרה לו: ייתפס אחרי הפרק הראשון כמובן. לא חשבתם אחרת, נכון?

חפרפרת ערומה. Eric Gay, AP
לגמרי אילוסטרציה. צילום: AP/AP, Eric Gay

הריאליטי: "חי בלה לה לנד".

מה פולארד מביא למשחק: כלום. הוא אשכנזי שלא מבין דבר וחצי דבר במוזיקה ים תיכונית. למעשה, מוזיקה ים תיכונית היתה מחוץ לחוק כשפולארד היה חופשי והסתובב ברחובות ישראל.

מה יקרה לו: ימצא את עצמו מתקוטט עם מאיה בוסקילה בעונת ה-VIP על אודישן לפרסומת לשמפו ויתהה האם לא היה כדאי להישאר בכלא האמריקני. ברור שהיה עדיף להישאר בכלא האמריקני.

הריאליטי: "השגריר".

מה פולארד מביא למשחק: להט ציוני בלתי נשלט. למען השם, מדובר באדם שהיה מוכן לשבת כמעט שלושים שנים בכלא. עבור ישראל מכל המדינות בעולם. מהרטה ברוך קטנה לידו. אבל מלודי לא. לא, לעד נזכור את מלודי ואת הגרמנית השוטפת שבפיה.

מה יקרה לו: ימצא דלת סגורה בשגרירות. ולא בפעם הראשונה בחייו.

איתן שוורץ, מתמודד בפריימריז במפלגת העבודה. מפלגת העבודה, אתר רשמי
זוכרים אותו? ספק: יח"צ, מפלגת העבודה/אתר רשמי, מפלגת העבודה

הריאליטי: "מאסטר שף".

מה פולארד מביא למשחק: את המשקל שלו. חייבים להודות שאחרי 29 שנים בכלא, היה ניתן לחשוב שפולארד יאבד כמה קילוגרמים ממשקלו, כמה עשרות קילוגרמים ממשקלו, אבל הדבר לא קרה ופולארד טיפח זוגיות מהממת עם כרס מפנקת. ככה זה כשאתה לומד לבשל על פתיליה. ודבר כזה עוד לא היה לנו ב"מאסטר שף". רק טבעי שפולארד יביא את כישורי הבישול שלו לפריים טיים. טוב, לא ממש טבעי.

מה יקרה לו: יודח אחרי שאייל שני יכריז שהאורז בתבשיל הדג המרוקאי שהכין הוגש לא מוכן כי, ובכן, הוא היה כלוא בדג.

הריאליטי: "הישרדות".

מה פולארד מביא למשחק: כמעט 29 שנים של, פחות או יותר, הישרדות. פולארד כבר רגיל לארוחות דלות, לחברת אנשים מבחילים ולהיגיינה בעייתית. למעשה, החידוש היחיד ש"הישרדות" תכניס לחייו של פולארד יהיה הביקיני. רגע, חכו עם זה, פולארד היה בבית כלא. כולנו ראינו את "אוז".

מה יקרה לו: לא יצליח לשרוד את האי ובאופן אירוני, אכן יסיים את חייו בנכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully