וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של מאיר אריאל כותבת ספר ארוטי

"קצין הביטחון תוקע בה מבט חודר": שירז אריאל, בתו של המוזיקאי מאיר אריאל ז"ל, מבקשת את עזרת הציבור במימון ספרה הראשון והארוטי "כחול צלול"

שירז אריאל. מאיה כרמי דרור, מערכת וואלה! NEWS
50 גוונים של אריאל. שירז אריאל/מערכת וואלה! NEWS, מאיה כרמי דרור

שירז אריאל, בתו של המוזיקאי המנוח מאיר אריאל, עובדת על היצירה הראשונה שלה, ודווקא לא מדובר באלבום בכורה בניגוד למצופה, כי אם בספר ביכורים שייקרא "כחול צלול". הספר יספר את סיפורה של אמנית נועזת השואפת לפתוח תערוכה מצילומי העירום שלה. לצורך כך היא הופכת את צילומיה לעבודות ציוריות ולא מבינה מדוע בן זוגה מתנגד לכך.

בהודעה שיצאה לתקשורת הספר מתואר כ"ספר חושני המשלב עירום" ובעמוד גיוס כספים שפתחה אריאל באתר "הדסטארט" היא כותבת "זו היצירה הראשונה שלי. התרגשות אמיתית. פרוזה מינית עם יצירות שלי. אמנות ארוטית. יש פה יצרים, אהבה, השראה, מהפכה - בקיצור ספר כזה כל אחד צריך ליד המיטה. אם תחום הארוטיקה היפה נוגע לליבכם - מוזמנים לתמוך בספר החושני הזה והוא בדרך אליכם".

הסרטון שהעלתה אריאל לעמוד גיוס הכספים ב"הדסטארט":

לאריאל אין רצון להוציא את הספר בהוצאה רגילה והוא אינו צפוי להגיע לחנויות, כך שהשקעה מצד קוראים פוטנציאלים היא הדרך היחידה בה יוכל הספר לראות אור וכן ההשקעה תעניק לתומכים זכות ראשונים לקבלת הספר עם חתימתה. סכום היעד של אריאל הוא 50 אלף שקלים ותאריך היעד שנקבע הוא ה-28 באפריל. לאחר מועד זה, לא ניתן יהיה להפקיד כספים דרך הפרויקט.

בספר מבקשת אריאל "להעביר מסר נוקב ולעורר לשינוי וכאקט מחאתי היא מציגה בספר מבחר עבודות שמקורם בצילומי עירום שלה", כך לפי הודעה שיצאה בדבר גיוס הכספים. עוד נכתב כי "מכריה יעידו שתחום הארוטיקה יקר לליבה וביצירה זו היא משלבת את כישרונותיה מבית ותפיסות עולמה". נכון לרגע כתיבת שורות אלה, גייס הפרויקט 3,773 שקלים. זוהי לא הפעם הראשונה בה אריאל משתמשת במימון המונים. בשנה שעברה הפיקה אריאל ערב לזכר אביה בקיבוץ משמרות.

תרמתם כבר במשרד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully