וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במותו ציווה לנו את הפח: הדברים הכי גרועים שקרו מאז לכתו של קוביין

האינטרנט, קאברים גרועים, להקות מתאמצות, טרנדים שמיוצרים בסין וקורטני לאב – המכות הקשות שנשארו איתנו לאחר לכתו של קוביין. במותו, ציווה לנו את השיעמום

האינטרנט

כשהרוק הישראלי היה בשיאו, לצד התפוצצות הגראנג' בסיאטל, חשבנו לעצמנו 'אח, איזה יופי, הביטו בשגשוגו של הכפר הגלובלי'. זה כמובן עוד היה בתקופה בה לא היה אינטרנט, הזירה המרכזית בה אנו מנהלים את חיינו כיום. למען השם, אנשים שמעו על התאבדותו של קוביין מהטלוויזיה! טלוויזיה!!!! בתקופה שעדיין לא שידרו את "משחקי הכס"!!! מטורף. התהילה, המעריצים, העיתונות הכתובה וראיונות ב-MTV הם כאין וכאפס למה שהיה קורה לקורט קוביין לו היה חי בעידן הפייסבוק, הטוויטר והאינסטגרם. לו היה קוביין נחשף לדברים כמו פרז הילטון או TMZ, אפשר להניח שהוא לא היה מחכה לגיל 27 ויורה בעצמו כבר בגיל תיכון.

קאברים גרועים

בשנת 2011 מיילי סיירוס עדיין לא ידעה את מה שהיא יודעת היום - שבשביל לקבל תשומת לב היא צריכה להתפשט. בהופעה שערכה האנה מונטנה באקוודור היא בחרה לעשות הפתעה לקהל ולבצע שיר ש"מעורר בי המון השראה, והייתי נוהגת לשיר אותו לאחי הקטן". למרבה הצער היא לא התכוונה ל"הקיץ האחרון" של להקת שפיות זמנית אלא ל- "Smells Like Teen Spirit", השיר שמוכר על פני כדור הארץ בתור קודש הקודשים והמפץ הגדול של נירוונה בפרט והתלקחות הגראנג' בכלל. כמו כן סיירוס ככל הנראה בלבלה את קוביין עם הארי סטיילס וסיפרה שהוא "בויפרנד החלומות" שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קורטני לאב

גם היום, טובי המדענים מנסים למצוא פתרון הולם לתעלומה שכנראה תישאר מסתורית לנצח: איך לעזאזל הצליחה אישה כל כך עלוקתית להיות בת זוגו של קוביין, לעשות לו ילדה, למצוץ לו את החיים ולהיות שנואה יותר מיוקו אונו. אכן, ללאב כישרונות רבים – רק לאחרונה היא טענה שהיא יודעת היכן נמצא המטוס המלזי ואז חזרה לעשות את הדבר שהיא הכי טובה בו: לחיות על תמלוגים של נירוונה, לריב עם דייב גרוהל, לשכוח שהיא אמא וכן להודיע על איחוד להקתה "הול". גברת, יש לך יותר מידי זמן פנוי ואת חופרת. יותר גרועה מקים קרדשיאן, יותר בסרט מקניה ווסט.

חולצות לפרחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא. פשוט לא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הביטו סביבכם. מה אתם רואים? מטרו-סקסואליים עם חולצות נירוונה? ילדות בנות שבע עם גופיית פורטרט-עצוב-ומורבידי של קוביין? מגישות ב"מון טיים" שלובשות ניטים? כן רבותיי, אחד הביטויים הכי עצובים של הקפיטליזם הוא חולצות של הראמונס בפול אנד בר וגופיות של סוניק יות' בזארה. אתם מתבקשים לכבד את זכר הנופלים ולא לקנות ו/או לממן חולצות מפגרות, פופוליסטיות, מכוערות וזולות שנוצרו עבור תאגיד על-ידי ילדים עניים מבנגלדש.

להקות כמו הווינס וסילבר צ'ייר

קורט קוביין הלך והשאיר את העולם להתמודד עם דימוי שאי אפשר לנצח: הרוקיסט שיפה מבפנים, ומה לעשות, גם מבחוץ. אי אפשר להתעלם מהעובדה שקוביין היה, ובכן, לא בדיוק אדם מכוער, וההתנהגות ההרסנית רק הוסיפה זוהר להילה שלו, כי ככה אנחנו אוהבים את הגיבורים שלנו. למרבה הצער, מידי פעם צצות להן כל מיני להקות עם סולן שחושב שיש לו אופי הרסני לאחר יומיים במקצוע. סולני הלקות שהוזכרו לעיל הם רק קצה הקרחון של תופעות פח כמו טיילור מומסון – שחקנית "גוסיפ גירל" שחושבת שהיא גם קוביין וגם לאב ביחד, אבל בתכלס היא הכי אריק ברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully