וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי רייף בפייסבוק: "אני מעשן גראס וגאה בזה"

5.4.2014 / 22:11

מפיק האופנה, שמעורב בפרשת הסמים בקרב המפורסמים ובהם שחקנים ידועים, החליט לחשוף את עצמו: "לא מבין למה הג'וינט שלי במהדורות החדשות". הוא צפוי להיחקר בקרוב

מוטי רייף. ניב אהרונסון
"לא מבין איך הג'וינט שלי מגיע למהדורות החדשות". רייף/ניב אהרונסון

הדמות הבכירה בעולם האופנה שתיחקר בחשד לשימוש בסמים היא מוטי רייף, שחשף הערב (שבת) את מעורבותו בפרשת הסמים בקרב מפורסמים. בסטטוס שפרסם בפייסבוק, הודה רייף כי הוא "מעשן גראס וזו חובה אנושית להגיד זאת בקול". לדבריו, "בישראל 2014, כשראש ממשלה מואשם בפלילים, נשיא יושב בכלא על אונס ומשפחות פשע משתוללות ברחוב - אני באמת לא מבין איך ולמה הג'וינט שלי מגיע לעמוד הראשון ולמהדורות החדשות".

רייף, שעל פי החשד רכש מריחואנה מאייל פלג, לשעבר הבעלים של המועדונים "שלוותה" ו"רגינה", צפוי להיחקר בקרוב. "אני לא אומר את זה בגאווה, לא בבושה, אני לא צועק את זה ולא לוחש את זה", כתב. "זו עובדה. חלק משגרת חיי".

מחקר: עישון גראס לפני גיל 18 פוגע באיי. קיו. רויטרס
"התרופה שלי היא טבעית". צמח המריחואנה/רויטרס

לדבריו, הוא מעולם לא פגע באיש, ולא מבין מדוע עליו להסתיר את העובדה שהוא מעשן גראס. "לא גדלתי בבית שאיפשר לי לנוח יום אחד בחיי ולהסתמך על מה שיתנו לי. מהיום שהשתחררתי מהצבא הייתי צריך לבנות את עצמי בזיעה ועבודה קשה, תאמינו לי קשה מאוד. פרנסתי את עצמי ועשרות אנשים סביבי ביושר וחריצות. אני בן 49 ובמשך כל חיי הלא קצרים הקפדתי להיות אזרח שומר חוק וסדר, ולא עברתי ולו פעם אחת על החוק. אני רוצה להאמין שאני אדם מועיל לחברה ומנסה במסגרת העבודה שלי לגרום לכך שהעולם בו אנו חיים יהיה קצת יותר יפה ואוהב", כתב.

"במרוץ החיים המטורף שעברתי ואני עדיין חי ומתנשף בו ,נחשפתי לעשרות דרכים להתמודד עם קשיי החיים", הוסיף רייף. "קלונקס, ואבן, ציפרלקס, ריטלין ועוד רשימה ארוכה שיוכל להמשיך ואפילו להמליץ לכם רופא המשפחה. הרבה מאוד מהאנשים סביבי נעזרים באלה. התרופה שלי היא טבעית, צמח ירוק שאין בו חומרים כימיקליים. צביעות, התחסדות, צדקנות או סתם בורות - לא משנה מה תהא הסיבה, זה לא צריך להיות ככה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רייף החליט להיחשף לטענתו מאחר שהוא לא רואה כל פגע בהתנהלותו. "החלטתי שאני לא רוצה להיות פנים מטושטשות ושמישהו בארץ יחשוב שעשיתי משהו שהוא לא בסדר. אני חושב שאני חייב להגיד את זה בקול, זו חובה אנושית, מוסרית ואזרחית שלי, כי אם לא, אז אני ועוד אלפים כמותי נמשיך להיחשב כהוללים, פורעי חוק, עבריינים ודוגמה רעה לדור הצעיר", כתב.

חוקרי מרחב ירקון חקרו אתמול כמה בני אדם שעל פי החשד רכשו מריחואנה מאייל פלג, שנעצר לאחרונה בחשד להפצת סמים. מלבד רייף, בכוונת המשטרה לגבות בקרוב עדויות משורה של ידוענים, בהם שחקן מפורסם ששיחק בסדרה ישראלית שעסקה בעולם הפשע ושחקנית מפורסמת שאף מככבת באחד הקמפיינים המובילים בעולם העסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully