וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאסטר שף": נוף היא הזוכה הגדולה

נוף היא הזוכה הגדולה בגמר "מאסטר שף" שהתקיים הערב (שבת) וסגר את העונה הרביעית של ריאליטי הבישולים המצליח

צילום מסך

צאו בריקודים, תופים ומחולות: נוף עתאמנה איסמעיל היא המנצחת של גמר "מאסטר שף" שהתקיים הערב (שבת). נוף זכתה במקום הראשון בריאליטי הבישולים לאחר שהתמודדה בגמר מול מסרט וולדמיכאל, שסיימה במקום השלישי והודחה, ועידו קרוננברג שהעפיל לדו קרב הגורלי בזכות נקודה אחת בלבד.

כזכור, מי שכמעט העפיל לשלישיית הגמר אך חזר הביתה רגע לפני קו הסיום, הוא המתמודד הג'ינג'י והיצירתי שלמה עזרן. מתמודדים בולטים נוספים במהלך העונה היו צילה עופר, גו'ש סטיל הבריטי, אשר לוי (אחיה של אילנית לוי) וכן שפרי שפירא, מתמודדת שהקהל הכיר בשלב האודישנים אך הודחה (והודרה) מהתכנית לאחר שעלו ספקות בנוגע לאמינות סיפורה האישי - שכולל כמיטב המסורת פיגוע, עיוורון, ומטבח טעים.

את התואר המכובד העניק פאנל השופטים המכובד שכולל את אייל שני, יונתן רושפלד, חיים כהן ומיכל אנסקי. רושפלד חולל דרמה לא קטנה לפני כשבוע, רגע לפני חצי הגמר של התכנית, לאחר שהכריז בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא פורש מכס השיפוט שלו ב"מאסטר שף". עם זאת, מעריצי התכנית יכולים להיות רגועים לעת עתה, שכן רושפלד מככב גם בעונת ה-VIP של "מאסטר שף" שצפויה לעלות לשידור בחודשים הקרובים.

בכך באה לסיומה העונה הרביעית של "מאסטר שף" שהתמודדה העונה עם שחקנית חדשה ותחרותית על מרגש הריאליטי - הלא היא התכנית "משחקי השף". למרות התחרות, "מאסטר שף" הצליחה לשמור על נתוני רייטינג נאים לאורך העונה.

מה אתם חושבים על הניצחון של נוף? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully