וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם ביפי קליירו

6.4.2014 / 11:17

ביפי קליירו מגיעים להופיע בתל אביב ב-12 באפריל ולכבוד המאורע הם בוחרים עבור וואלה! תרבות את האלבומים הכי מצ'וגעים שיש

Guns 'n' Roses - Use your illusion 1 & 2

"לגדול בעיר קטנה בחוף המערבי של סקוטלנד יכול להרגיש מעט לא קשור לכל מה שקורה בעולם מבחינה מוזיקלית. כשהאזנו לראשונה לאלבום הזה, המוח שלנו עף מידיית. זה היה נשמע כאילו הלהקה הזאת הגיעה מכוכב אחר. הם הצליחו לכלול כל כך הרבה סגנונות מוזיקליים באלבום קוהרנטי אחד, במיוחד בזכות הקול המדהים של אקסל רוז".

Nirvana – Bleach

"נירוונה הצליחו לפעור בור בהצלחה של המון להקות מאטל באותה תקופה, הן מבחינה מוזיקלית והן מבחינת הגישה הכללית שלהם כלהקה. הם גרמו לנו להבין שאתה לא חייב לדעת לנגן כמו סלאש וזה לא משנה איך נראה השיער שלך. האלבום הזה כולו הוא אלבום של להקה שמנגנת את הלב שלה החוצה בחדר קטן אחד. יש פה אווירה קצת קלסטרופובית אבל טובה – כזאת שמייצרת תחושת 'ביחד' כלהקה שחותרת למטרה אחת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

Pantera - Far Beyond Driven

"אני זוכר שהאזנתי לזה בחופשה כלשהי כשהייתי בן 14 או 15 והיה לזה השפעה אדירה עליי, עד לרמה שגילחנו את הראש של אחי הקטן כדי שהוא יוכל להיראות כמו פיל אנסלמו. הריפים של הגיטרה פה פשוט מוחצים והשירה של אנסלמו נשמעת כאילו מיתרי הקול שלו עומדים לקפוץ לו החוצה מהגרון. זה אחד מהאלבומים האלה שעדיין נשמעים טוב גם היום ואנו משמיעים אותו לעיתים קרובות בחדר ההלבשה שלנו לפני הופעות".

Red House Painters - Red House Painters (Rollercoaster)

"חבר שלנו מגלזגו הדליק אותנו על הדבר הזה. בזמנו היינו יותר בקטע של גיטרות כבדות, אז זה הביא לשינוי מאוד גדול בהרגלי צריכת המוזיקה שלנו. האלבום הזה מיוחד בגלל הקול של מארק קוזלק והטקסטים שוברי הלב שלו. הוא מתמודד עם אובדן וחורבן וזה הראה לנו שלפעמים המוזיקה יכולה לקחת צעד אחורה ולשים את הטקטסים המעולים בקדמת הבמה".

Kerbdog

"להקה מאירלנד שמעולם לא זכתה לתהילה, אבל אנחנו אוהבים אותם. המלודיות פה מאוד חזקות ונתמכות על-ידי סאונד מעולה. האלבום הופק על-ידי גארת' ריצ'ארדסון הענק והעבודה שלו באלבום הזה היא מה שגרמה לנו לעבוד איתו על אלבומים שלנו".

Sunny Day Real Estate – Diary

"אחת מהלקות האהובות עלינו משנות התשעים. חיפשנו מוזיקת אנדרגראונד, הלכנו לחנות התקליטים המקומית בתקווה להיתקל במשהו מגניב ושונה וממש מצאנו זהב עם האלבום הזה ועם הלהקה הזאת. הסאונד פה קצת קשה אבל זה לא מוריד במאום מהלב הפועם של ההרכב הזה. הם ממש נתנו לרגשות שלהם לעוף אל מחוץ לשירה והגיטרות".

Talking Heads - stop making sense

"כל מה שקשור באלבום הזה הוא ברמה אחרת. אתה יכול להתחיל להופיע על הבמה ולקחת את זה לשלב אחר לגמרי. ברור שזו הופעה מאוד מוקפדת ומתוכננת אבל האנרגיה פה מובילה לדברים יותר ספונטניים ומביאה את ההופעה החיה לרמה של אמנות באמצעות מוזיקה".

ביפי קליירו יופיעו ב-12 באפריל בהיכל נוקיה במסגרת נשף רוק 3 של אביב גפן והתעויוט, שיכלול מופעי אורח של החברים של נטאשה ואביתר בנאי. מופע פותח גיא ויהל.


אוהבים ביף ג'קרי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully