וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד "האח הגדול" בקנדה יצא מהארון בשידור חי

6.4.2014 / 16:38

הייתי צריך לספר למישהו או שהייתי מת", כך יצא מהארון המתמודד קני בריין שכלוא בבית "האח הגדול" בקנדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתה? גיי?!?! אנחנו בהלם. בריין באימון בוקר שגרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה השנייה של "האח הגדול" בקנדה מצליחה למשוך השבוע תשומת לב בינלאומית בזכות המתמודד קני בריין שיצא מהארון בעודו שוהה בווילה המתועדת. עד כה, בריין שמר על זהותו המינית בסוד, למרות שחדי העין בוודאי יכלו לזהות בדמותו המצודדת והשרירית אי אלו רמזים מוקדמים.

עד כה בריין חי לצד דיירי הבית "כאילו שאני סטרייט", כך לדבריו. בריין פלירטט עם בנות הבית ושאל אותן על בני הזוג לשעבר שלהן, זאת בכדי לגרום לקהל לחשוב שהוא לחלוטין לא גיי. בריין חשש כי היציאה מהארון תפגע בסיכויים שלו להישאר בבית האח – בכל זאת, לא בכל מדינה מי שמנחה את התכנית הוא נער הפוסטר של המגזר, אסי עזר.

"בהתחלה זאת היתה אסטרטגיה", סיפר השבוע בריין למתמודדת שרה מילר, כל זאת לעיני המצלמות שמתעדות אותם מתחילת חודש מרץ, אז נכנסו לוילה. "זאת הפעם הראשונה בחיים שלי שאני מסתיר את מי שאני", המשיך בריין בווידוי קורע לב, "ואני לא רוצה שאנשים יראו את זה ויעשו את אותו הדבר בחיים שלהם. הייתי צריך לספר למישהו או שהייתי מת".

הרגע הדרמטי:

למרות הצעד האמיץ, מחוץ לבית הרוחות סוערות והתקשורת בקנדה מעבירה ביקורת על ההסתרה של בריין, שכן זאת משדרת לצופים (ובמיוחד לאלו הצעירים שבהם) מסר לפיו מוטב לאדם להסתיר את נטיותיו המיניות ואת מי שהוא בכדי להתקדם בחיים.

מתרגשים מהצעד של קני? בואו להיות גאים בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully