וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן מיקי רוני מת

7.4.2014 / 8:51

אבל בהוליווד: השחקן האגדי מיקי רוני הלך לעולמו בגיל 93. לפי הדיווחים באתרי הבידור בחו"ל, רוני סבל ממחלה קשה

מיקי רוני. GettyImages
אגדה עוד בחייו/GettyImages

השחקן האגדי מיקי רוני מת בביתו בהוליווד אמש (ראשון). רוני, שהופיע ביותר מ-300 סרטים וסדרות בקריירה שהתחילה בשנות ה-20 של המאה הקודמת, היה בן 93 במותו. רוני נולד בשם ג'וזף יול לזוג שחקנים בזמן ששהו בניו יורק. כבר בגיל 7 זכה רוני לככב על המסך הגדול וזמן קצר לאחר מכן הוחתם ע"י אולפני "MGM" ונכנס לנעלי הדמות איתה היה מזוהה, אנדי הארדי. רוני גילם את הדמות ב-18 סרטים עד שנת 1946 ובסרט נוסף בשנת 1958.

חייו האישיים של רוני היו פעילים לא פחות. השחקן היה נשוי שמונה פעמים שונות, בין היתר לשחקנית אווה גארדנר, והיה אב לתשעה ילדים. בעבר אמר שהיה מתחתן פעם נוספת עם כל נשותיו. "אהבתי כל אחת מהן", הודה בחיוך. רוני היה מועמד לפרס האוסקר ארבע פעמים וזכה בשני פרסי אוסקר מיוחדים. רוני אף זכה בפרס האמי עבור תפקידו בסרט הטלוויזיה "ביל". בנוסף לזכייה זו, רוני היה מועמד לאמי שלוש פעמים נוספות. כמו כן, רוני זכה בשני פרסי גלובוס הזהב וקיבל מועמדות אחת לפרס הטוני. הצלחתו לא הגיעה בלי מחיר. תפקידו בסרט "ארוחת בוקר בטיפאני" גרם לזעם בקרב חברי הקהילה האסייאתית שטענו כי דמותו של רוני מנציחה סטריאוטיפים שליליים.

למרות הצלחתו של רוני, הוא טען בעבר כי נשחק בעקבותיה והודה כי כבר בגיל שלושים, הרגיש כאילו הוא בן מאה. בשנת 2011 גילה השחקן כי הגיש צו מניעה נגד בנו החורג אשר לדבריו מנע ממנו טיפול תרופתי ומזון ואף התערב בניהול הכספים שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • מיקי רוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully