וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל דוקאביב 2014 הכריז על משתתפי התחרות "עומק שדה" בשיתוף פורום המבקרים הישראלי

8.4.2014 / 11:32

סרטה של ג'ולי שלז, "תחנה סופית", נבחר לפתוח את פסטיבל דוקאביב 2014. בנוסף הוכרזו שמות המשתתפים בתחרות "עומק שדה" בשיתוף פורום המבקרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "תחנה סופית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל דוקאביב שיתקיים השנה בתאריכים ה-8 ועד ה-17 במאי, יפתח בהקרנה חגיגית של הסרט "תחנה סופית" בבימויה של ג'ולי שלז. ההקרנה תיערך במתחם קולנוע מיוחד שיוקם בנמל תל-אביב. "תחנה סופית" עוסק בתחנה המרכזית בתל אביב ובתושבים החיים בקרבת המקום: פליטים, ילדים בני דור שני של עובדים זרים ללא זהות, לצד משפחות יהודיות קשות יום שחשות זרות בביתם. מרכז החיים של כולם הוא במקום האלים והענקי – עורק התחבורה המרכזי של מדינת ישראל. המפגש הבלתי אפשרי הזה הפך את האזור לכזה שנשלט על ידי כאוס, גזענות שיצאה מכלל שליטה ומלחמות שאין להן סוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום בלתי אפשרי. מתוך "תחנה סופית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמן כן, הוכרזו שמות הסרטים שנבחרו להשתתף בתחרות "עומק שדה", שתסמן את הסרט בעל החזון היצירתי המרשים ביותר. המשתתפים: "איש הציפורים" ("The Birdman"), "בתים לכולם" ("Houses for All"), "כוכבי לכת – ארבע וריאציות על ניתוק" ("Planets - Four Variations on Detachment"), "מאנאקאמאנה" ("Manakamana"), " מדריך הסוטה לאידאולוגיה" ("Pervert's Guide to Ideology"), "מזוודת האהבה והבושה ("Suitcase of Love and Shame"), "סימני חיים" ("Watermark"). התחרות תתקיים בשיתוף פורום המבקרים הישראלי והם שיעניקו את הפרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully