וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר המוות: נזכרים בשערוריות של פיצ'ס גלדוף

8.4.2014 / 11:45

הדוגמנית ואשת התקשורת הבריטית שמתה במפתיע אתמול הותירה אומה שלמה אבלה. אנשי וואלה! תרבות מסייעים לכם להבין למה

אושיית התרבות הבריטית פיצ'ס גלדוף הלכה לעולמה במפתיע והיא רק בת 25. נסיבות מותה עדיין לא ברורות ובמשטרה מסרו כי הם מתייחסים למותה כ"פתאומי ובלתי מוסבר". בזמן שעשרות אלפי בריטים לא ממש יודעים כיצד להתמודד עם האבל הלאומי ועם מות בתו של המוזיקאי בוב גלדוף שאף זכה בתואר דוקטור של כבוד מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, החלטנו לבוא לקראת האנשים בישראל שלא ממש יודעים מיהי פיצ'ס גלדוף. ארבע שערוריות הפכו את פיצ'ס לאושיית התרבות שהיא. ארבעה סקנדלים. מה הפלא שהיא מתה בגיל כה צעיר?

עגלה עם סוסה

זה קרה בספטמבר 2012. פיצ'ס טיילה עם בנה אסטלה כשהיה בן ארבעה חודשים בלבד. באופן טבעי, פיצ'ס שוחחה במכשיר הסלולרי שלה בזמן הטיול. היי, אסטלה ישן, היא צריכה להעסיק את עצמה איכשהו. בכל מקרה, מפה לשם העגלה התהפכה ואסטלה מצא את עצמו מרוח על המדרכה. פיצ'ס, מן הסתם, המשיכה לשוחח במכשיר הסלולרי בזמן שהרימה את אסטלה הפעוט מהמדרכה. אחר כך היא האשימה את ראש עיריית לונדון בתחזוקה הלקויה של המדרכות. כמובן.

תשלום זה לחלשים

כולם יודעים שאין כסף באמנות. או במוזיקה. בהנחה שמוזיקה היא לא אמנות. לכן כלל לא מפתיע שפיצ'ס, בתו של בוב גלדוף שעשה כמה דברים מוזיקליים בזמנו, החליטה לעגל פינות ולגנוב איפור בשווי 450 דולרים מחנות במרכז לונדון. פיצ'ס האומללה נתפסה ע"י שוטר סמוי כשניסתה לצאת מהחנות עם האיפור. איפור, אגב, לא היה הדבר היחיד שפיצ'ס נחשדה בגניבה בחייה. הדוגמנית סלאש עיתונאית בריטית גם נחשדה בגניבת בגדים כמה חודשים לפני תקרית האיפור. ככה זה עם קומוניסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פיצ'ס גלדוף. GettyImages
הו לא!/GettyImages

בן הגדול

אולי הסיפור הביזארי ביותר שקשור לפיצ'ס. כלומר, חוץ משמה. מעשה בבחור צעיר בשם בן שחלק עם אומת האינטרנט לילה פרוע שבילה עם פיצ'ס. מה כלל הלילה הפרוע אתם שואלים? אה, הרואין, סקס והתעוררות בקיא במרכז סיינטולוגי בהוליווד. בדיוק. בצעירותו, בן החליט לקעקע את איבר מינו עם הכיתוב הנפלא "Big Ben" אך בהתכתבות מיילים עם אתר "Gawker", סירב לאשר כי הביטוי מעיד גם על אורך איבר מינו. בן כן הסכים לספר כי הפונט בו מקועקע הביטוי הוא פונט רגיל.

פיצ'ס גלדוף. Gawker, צילום מסך
היוש./צילום מסך, Gawker

קלואי. לא קרדשיאן

פיצ'ס גלדוף לא הסתפקה בתהילה היפסטרית אלא ניסתה לפרוץ למיינסטרים. וחוץ מכתיבת טורים לגופי תקשורת כמו "Elle" והגשת תכניות דוקו ריאליטי שונות ומשונות, היא האמינה בקשר אנושי. כך למשל בשנת 2010 היא התקוטטה בצורה מקוונת עם השחקנית קלואי סביני. סביני העניקה ראיון למגזין "פלייבוי" והעידה כי היא סולדת מהאיט גירלז המודרניות. לדבריה, אלו נערות שלא עושות כלום בחייהן. בדיוק כמו פיצ'ס. ובזמן שאנחנו לגמרי מסכימים עם קלואי, פיצ'ס הסכימה פחות והחלה קרב ציוצים בטוויטר בו טענה כי סביני ציינה אותה לרעה בגלל קשר מעורפל שיש לפיצ'ס עם בן זוגה של קלואי בזמנו. וואו, היא באמת לא עשתה כלום בחייה.

פיצ'ס גלדוף. GettyImages
היי שלום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully