וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן ג'ונסטאון מסקר תופיע בישראל בחודש יולי

9.4.2014 / 13:46

הם חוזרים! להקת הרוק בריאן ג'ונסטאון מסקר חוזרת לביקור שני בישראל. ההופעה תיערך בחודש יולי במועדון הבארבי בתל אביב. היידה

בריאן ג'ונסטאון מסקר (The Brian Jonestown Massacre), חוזרת לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-15 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב. להקת הקאלט של אנטון ניוקומב שעמדה במרכז הסרט הרוקומנטרי "דיג!", חוזרת לביקור שני בישראל לכבוד אלבומם החדש, "Revelations", שייצא בחודש מאי הקרוב.

הלהקה מוכרת בזכות הסגנון הייחודי שלה: תמהיל אקלקטי של בלוז, פולק, שוגייז ורוקבילי מתובל בפסיכדליה. מדובר בתמהיל מורכב שהפך אותה לשם דבר בקרב חובבי הרוק ברחבי העולם, ומה שהופך אותה לאהודה יותר היא הקפדה יתרה הפקה עצמאית מבלי להיכנע לתכתיביה המסחריים של התעשייה.

סולן ההרכב ומייסדו, ניוקומוב, הוא אישיות פולחנית מסעירה ודמות בוערת שתורתו אמנותו. הוא נחשב אחת הפרסונות המוזיקליות הטוטאליות והמוכשרות של שני העשורים האחרונים. הלהקה הוקמה בראשית שנות התשעים בסן פרנסיסקו ושמה מתייחס לגיטריסט הראשון של הרולינג סטונס, בריאן ג'ונס, ולסיפורה הטראגי של כת "מקדש העם", שפעלה בארה"ב באמצע הקודמת.

השיר "Straight Up and Down" היה לנעימת הנושא של סדרת המופת "אימפריית הפשע" שתיכנס במהלך 2014 לעונתה החמישית והאחרונה.

על הבאת BJM לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה, שחתומה גם על הופעותיהם של דניאל ג'ונסטון, הבלאק איינג'לס, אוב מונטריאול וכמובן ההופעה הקודמת של הבריאן ג'ונסטון מסקר בישראל. מופע חימום להרכב ייתנו להקת המפשעות. כרטיס במכירה מוקדמת עולה 159 שקלים וניתן לרכישה כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully