וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס התרסק לתוך סט צילומים של סרט זומבים - צוות הפינוי פינה ניצבים מאופרים כזומבים

טייס וצלם נהרגו, צוות פינוי לא הבחין בפצועים אמיתיים לבין שחקנים המאופרים כמו זומבים. "זאת היתה אמורה להיות סצנה שמראה מטוס טס לעבר השקיעה", הסביר במאי הסרט

זומבי בפולין. AP
אחי אתה זומבי או פצוע אנוש? אילוסטרציה כלשהי לסרט זומבים דל תקציב./AP

הנה תרחיש שלא תמצאו בסרט הזומבים הבא שתצפו בו: מטוס התרסק לתוך סט צילומים של סרט זומבים דל תקציב שמצטלם בימים אלה בפלורידה, אך כוחות ההצלה שהגיעו למקום התקשו להבחין בין אנשי צוות שנפצעו לבין שחקנים שאופרו כמו זומבים.

בתאונה המצערת קיפחו את חייהם שני אנשים: טייס המטוס דני מונרו בן ה-65 והצלם גו'זף סרדינס בן ה-70 שהיה על המטוס. השניים טסו מעל לסט מעוצב בכדי לצלם את סצינת הסיום של הסרט, שנקרא "What Tomorrow Brings", אך בשלב מסוים איבד הטייס שליטה, התרסק לתוך הסט והשניים כאמור מצאו את מותם.

"זאת היתה אמורה להיות סצנה שמראה מטוס טס לעבר השקיעה", הסביר במאי הסרט ברונסון מוסלי, "אבל זה הסתיים ממש רע", כך תיאר הבמאי את שאירע בתיאור שניתן לכנות "אנדרסטייטמנט".

הטריילר לסרט:

הפארסה המשיכה כאשר כוחות הצלה ופינוי הגיעו למקום, אך החלו לטפל בשחקנים שמחופשים ומאופרים כמו זומבים – קרי אנשים עם עיניים מזוגגות, בגדים קרועים, בעיות היגיינה בפה וכן פצעים עצומים ומדממים. לאחר ששני ניצבים בריאים כמעט פונו בטעות לבית החולים, צוותי העזרה הראשונה נזכרו שהם לא חיים בסרט והחלו לפנות את הנפגעים האמיתיים.

התקרית הביזארית לא הוציאה את הרוח מהמפרשים של מוסלי הבמאי, שכבר הודיע כי הוא מתכוון, כמה אצילי, "לסיים את הסרט ולהקדיש אותו לטייס והצלם".

מתי לאחרונה אתם התבלבלתם בין ניצבים בסרט זומבים לבין נפגעי אסון? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • זומבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully