וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הסוף של "דם אמיתי" קרוב

10.4.2014 / 14:30

כוכב "שובר שורות" עובד על ספר זכרונות, "מד מן" מלבישה את הצופים בבגדי שנות השבעים, "פארגו" מחממת מנועים וקומדיות הגיקים במחווה ל"מלחמת הכוכבים". חדשות הטלוויזיה של השבוע

איזה שיא גינס שבר סיימון קאוול?

כבר ראינו אותו שובר שיאי אכזריות כלפי זמרים צווחנים בשלל תכניות הריאליטי אותן הפיק ושבהן השתתף, אולם השבוע נודע כי לשופט סיימון קאוול יש שיא אחד אמיתי על הנייר: הפורמט "Got Talent" שלו, שנמכר למדינות רבות ברחבי העולם, נכנס השבוע באופן רשמי לספר השיאים של גינס בתור הפורמט המצליח ביותר בעולם כיום. התכנית שודרה לראשונה בבריטניה תחת השם "Britain's Got Talent" ולאחר מכן נמכרה ל-58 מדינות נוספות ברחבי העולם.

זו כנראה הסיבה:

הצצה ראשונה לסדרה החדשה "פארגו"

רשת "FX" תשיק בשבוע הבא את העיבוד הטלוויזיוני ל"פארגו", סרטם זוכה פרס האוסקר של האחים כהן משנת 1996. הסדרה, בת העשרה פרקים, עוקבת אחר דמותו של לומה מאלבו, אדם מניפולטיבי שפוגש בסוכן מכירות מעיירה קטנה ומשכנע אותו לסייע לו בפתרון תעלומת רצח. אם אתם כבר לא יכולים לחכות, בינתיים תסתפקו בזה:

וגם לעונה האחרונה של "דם אמיתי"

דרמת הערפדים "דם אמיתי" שהצליחה לסחוף אחריה מעריצים רבים לאורך השנים, תגיע לסיומה ביוני הקרוב בעונה שביעית ואחרונה בהחלט. בטיזר ששחררה רשת "HBO" לסדרה, עולות רוחות העבר, יחד עם העתיד לבוא. צפו:

"אחשוף את הסודות והשקרים": בראיין קרנסטון כותב ספר על "שובר שורות"

המעריצים שמסרבים להיפרד מדרמת המופת "שובר שורות" בוודאי ישמחו לשמוע על הפרויקט הבא של השחקן הראשי בראיין קרנסטון – ספר זכרונות מהסדרה. הספר יראה אור בשנת 2015, ויעסוק בקריירה המוקדמת של קרנסטון וכמובן גם בשש השנים בהן כיכב בסדרת הדרמה של רשת "AMC". "וולטר וייט לימד אותי רבות - חלק מהדברים היו שימושיים וחלקם מסוכנים", כתב קרנסטון בהודעה לעיתונות, "בספר הזה אני רוצה לספר את הסיפורים של חיי ולחשוף את הסודות והשקרים עמם חייתי במשך שש שנים כאשר צילמנו את 'שובר שורות'". נשמע מבטיח.

רגע לפני ש"מד מן" חוזרת: גם אתם יכולים להיות דון דרייפר

את המשחק "mad men yourself" הכרנו עוד בתחילת הסדרה "מד מן" שכבשה את לבנו בעזרת דון דרייפר אחד והרבה פאסון. רגע לפני שעולה למסך העונה השביעית והמצופה, עודכן המשחק המשעשע עם האופנה של שנות ה-70 והדמויות החדשות. עכשיו גם אתם יכולים ליצור לעצמכם דמות בהשראת הסדרה, כולל הבגדים של התקופה והסצנה הרצויה.

הסדרות "המפץ הגדול" ו"הגולדברגים" יחגגו את יום "מלחמת הכוכבים"

אם זה עדיין לא היה ברור, החנונים כובשים את העולם. הוכחה נוספת לכך קיבלנו השבוע כאשר הקומדיות "המפץ הגדול" ו"הגולדברגים" הודיעו כי ישדרו פרקים מיוחדים לרגל "יום מלחמת הכוכבים" שיחול ב-4 במאי (למה התאריך הזה? "May the fourth be with you"). עבור המפץ הגדול זו כמובן לא חוכמה גדולה, שכן מרבית הדמויות בה נמנות על מעריצי סדרת הסרטים. כך, בפרק שישודר ב-1 במאי ישחזרו שלדון לאונרד והחברים את הכוכב דגובה, בעזרת חברת ההפקות של בימאי הסרט ג'ורג' לוקאס. הפרק צפוי לכלול אפקטים מיוחדים וגם את השחקן בוב ניוהרט. ה-"גולדברגים" החליטו לעשות דבר דומה וישתפו אף הם פעולה עם חברת ההפקות לפרק מיוחד שישודר ב-6 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully