וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציירו לי כבשה: הממיסטים של "ארץ נהדרת" שוברים שתיקה

11.4.2014 / 0:00

עומר ריבק ודור מוסקל, האנשים שאחראים לממים המטורפים בעמוד הפייסבוק של "ארץ נהדרת", מספרים לוואלה! תרבות על תהליך היצירה. והיי, הם עשו את זה במילים ולא בתמונה

דור מוסקל ועומר ריבק. צילום: שירי לוי,
לא לריב ילדים/צילום: שירי לוי

איך אתם מחליטים מה ראוי להתייחסות בעמוד הפייסבוק של ארץ נהדרת?

"אנחנו משתדלים לשלב ולהעלות בעמוד גם ממים שעוסקים באירועי היום, גם טייק-אופים על תמונות מצחיקות של פוליטיקאים וידוענים מפורסמים, וגם ממים עם הדמויות של התכנית ומערכונים נבחרים. אנחנו יוצרים הרבה ממים ביום, ומתוכם בוחרים בקפידה את הטובים ביותר".

כמה זמן לוקח לכם לעבוד על תמונה?

"התהליך מתחיל לפעמים מתמונה מצחיקה ולפעמים ממסר שאנחנו רוצים להעביר. לפעמים לוקח לשבור את הראש על רעיון כמה שעות ולפעמים הוא פשוט בא. מרגע שיש לנו את הכיוון, זמן העיצוב משתנה בין תמונה לתמונה. בחלק צריך עבודות פוטושופ ובחלק פשוט צריך להוסיף בועת דיבור".

בינינו, הציניות והסרקזם לא מבוזבזים על הישראלים? ר' מקרה פולארד. התגובות תמיד יהיו מתחסדות לרוב לא?

"כן, לכן החלטנו ללמוד גם ארמית ולפנות לקהלים רחבים יותר. ההומור שלנו לאו דווקא מסתכם בציניות או סרקזם, וחוץ מזה, ישראלים דווקא מאוד אוהבים ציניות אז זה בטוח לא 'מתבזבז'".

יש פרות קדושות בהן לא תגעו? ואם כן, למה?

"אין פרות קדושות אבל לא נעשה צחוק מנושאים רגישים רק כדי לעורר פרובוקציה. לפעמים אם יש נושא מאוד רגיש ואנחנו רוצים לעשות עליו מם, נשתדל שיהיה לו גם ערך מוסף מלבד הדאחקה".

מה לגבי אינטראקציה עם הגולשים?

"באינסטגרם של משה משה נוצר שיח עם השף יונתן רושפלד. רושפלד ומשה משה כתבו תגובות אחד לשני, ובהמשך רושפלד שילב את השף משה בפוסטים שהעלה לפרופיל שלו - הוא כתב שהוא יושב איתו במסעדה, שהם מבשלים ביחד וכו'. בהמשך רושפלד הגיע להתארח במערכון של השף. בעמוד הפייסבוק של גזנדה, אותו אנחנו מנהלים ביחד עם ערן זרחוביץ' שמגלם את הדמות, אנחנו מתכתבים עם הגולשים שחברים בדף, ומנהלים שם דמות יותר אינטרקאטיבית".

מם ארץ נהדרת. פייסבוק, אתר רשמי
וקיבל?/אתר רשמי, פייסבוק

התכנית הבאה של "ארץ נהדרת" תשודר ביום שבת בשעה 21:00 ב"קשת".

הקליקו כאן להגדת הפסח המיוחדת שיצרו עומר ריבק ודור מוסקל

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully