וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אול יו ניד איז פרנקנשטיין: רופא שיניים מתכנן לשבט את ג'ון לנון ולגדלו כבנו

10.4.2014 / 17:47

הכבשה דולי זה לחלשים, קבלו את הדבר הבא: רופא שיניים קנדי הודיע כי הוא עובד על שיבוט של ג'ון לנון, אותו יגדל כבנו. אחלה

קוביית פרומו וידאו עמוד בית - לנון בניו יורק. yes
מתחבר לקטע של סימולקרות? ג'ון לנון המקורי./yes

ביטלמניה גרסת פרנקנשטיין: ד"ר מייקל זוק, רופא שיניים מקנדה, הודיע היום (חמישי) כי בכוונתו לשבט את המוזיקאי המנוח ג'ון לנון וכך למעשה, להחזירו לחיים. את התכנית המקורית מתכוון ד"ר זוק להוציא לפועל בעזרת דגימת DNA שנלקחה מהשן של לנון – שנחשב לאחת מהדמויות הכי משפיעות, חשובות ומצליחות בתרבות הפופ עוד מימיו בלהקת הביטלס האגדית ועד היום.

בראיון לערוץ 4 הבריטי, סיפר ד"ר צוק, על לנון המשובט העתידי כפי שהוא רואה אותו: "אפשר להסתכל עליו בתור הבן שלי", כך לדבריו. התכנית השאפתנית של הד"ר החלה לפני כשנתיים, אז קנה במכירה פומבית את מה שחסר לכולנו בבית: שן בינה של לנון המנוח, אותה החזיקה אישה שעבדה כעוזרת בביתו של לנון בזמנו. השן עלתה 20 אלף פאונד (יותר מ-110 אלף שקלים), אבל זה כסף קטן לעומת הכיף שבלהחזיר מישהו מהקבר.

ד"ר צוק הודה בפרט שולי שעלול להיות מקל בגלגלי הרעיון המשומן שלו – למרבה הצער עדיין לא קיימת הטכנולוגיה שמסוגלת להפוך את החזון שלו למציאות, אבל נראה כי לד"ר זה פחות מפריע ואין דבר העומד בפני הרצון. "הוא יהיה העתק מושלם של עצמו", הכריז הד"ר, "אבל אתם יודעים, כמובן שנשתדל להרחיק אותו מסמים וסיגריות ודברים כאלה".

כשהשיבוט של לנון יגדל, הוא יוכל "לדרוש את הזכויות שיש לו על רכושו של לנון" ואם מדינות נוספות יתעניינו בשיבוט לנון משלהן, אל חשש כי הד"ר מרגיע – "אם זה יעבוד לי פעם אחת, זה יעבוד פעם נוספת. הכל תלוי באיזו מדינה אתה רוצה לעשות את זה, כי יש מדינות בהם אסור לעשות דברים שמותר לעשות באחרות".

גם אתם חושבים שעדיף לשבט את ג'ורג' האריסון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully