וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן קולבר יחליף את דיוויד לטרמן

10.4.2014 / 19:25

קולבר ייכנס לנעליו של דיוויד לטרמן ויחליף אתו בתפקידו כמנחה ה"לייט שואו". "הוא אחד מהכוחות הכי חדשניים ומוערכים בטלוויזיה היום", מסר נשיא ומנכ"ל "CBS"

סטיבן קולבר. Mike Coppola, GettyImages
אח שלנו וגיבור. סטיבן קולבר/GettyImages, Mike Coppola

הקומיקאי והמנחה סטיבן קולבר יחליף את דיוויד לטרמן הוותיק בתכנית "The Late Show", כך הודיעה היום (חמישי) רשת CBS. מדובר בבשורות משמחות למדי שכן קולבר מוכר בתור אחד הקומיקאים השנונים והחדים ביותר, כפי שניתן היה להתרשם ממנו בתכנית המצוינת שלו "The Colbert Report".

קולבר חתם עם רשת "CBS" על חוזה בן חמש שנים וייכנס לנעלי מנחה הטוק שואו הלילי של לטרמן שפורס מהתפקיד מקץ 21 שנה בגיל 67. תאריך הופעת הבכורה של קולבר כמנחה יוכרז במהלך השידור האחרון של לטרמן, אי שם בשנת 2015.

קולבר מגיע לתפקיד עם קליבר לא מבוטל. התכנית שהוביל, שעלתה לאוויר בשנת 2005, זכתה ל-27 מועמדויות לאמי בסך הכל, כולל זכיה בפרס האמי עבור התכנית הטובה ביותר בשנת 2013 וכן שלושה פרסי אמי עבור כתיבתו לתכנית בשנים 2013, 2010 ו-2008.

"סטיבן קולבר הוא אחד מהכוחות הכי חדשניים ומוערכים בטלוויזיה היום", השתפך לזלי מונווס, נשיא ומנכ"ל CBS.

"המורשת של דיוויד לטרמן והישגיו היוו מקור גאווה עצום לכולנו, וההכרזה על קולבר כממשיך דרכו מתעתדת להמשיך את המחויבות שלנו כלפי הצופים וכלפי כל מה שהשגנו עד כה ב'לייט נייט שואו'".

מרוגשים כמונו? ספרו לנו בפייסבוק!!!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully