וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירוונה הצטרפה להיכל התהילה של הרוקנ'רול

11.4.2014 / 11:25

בטקס חגיגי שנערך בניו יורק הצטרפו החברים החדשים להיכל התהילה של הרוקנ'רול: נירוונה, פיטר גבריאל, קיס וקאט סטיבנס

קורטני לאב ומייקל סטייפ. GettyImages
מייקל סטייפ מכניס את חברי נירוונה להיכל/GettyImages

החברים החדשים בהיכל התהילה של הרוקנ'רול הם קאט סטיבנס, פיטר גבריאל, קיס ונירוונה. בטקס חגיגי שנערך אמש (חמישי) בברקלי סנטר בברוקלין, ניו יורק, נחגגה הצטרפותם של ענקי הרוק. עבור נירוונה מדובר בהישג נאה שכן זוהי השנה הראשונה בה כניסת הלהקה להיכל התהילה אפשרית. מצטרפים נוספים להיכל התהילה השנה הם מנהלם של הביטלס בריאן אפשטיין, האי סטריט באנד, להקת הליווי של ברוס ספריגסטין, מנהלם הראשון של הרולינג סטונס אנדרו לוג הולדהאם, זמרת הקאנטרי לינדה רונסטאדט והצמד הול אנד אוטס. המועמדים נבחרו על ידי מצביעים מאגודת היכל התהילה של הרוקנ'רול וגם מעריצים הורשו להצביע עבור האמנים. רף הכניסה הבסיסי להיכל התהילה הוא תקופת המתנה של 25 שנה מצאת האלבום או הסינגל הראשון.

"מעריצים של נירוונה פונים אליי מדי יום ומודים לי על המוזיקה", סיפר קריסט נובוסליץ', בסיסט הלהקה שנעלם מאור הזרקורים לאחר התפרקותה. קורטני לאב, אלמנתו של קורט קוביין, התחבקה על הבמה עם נובוסליץ' ועם דייב גרוהל, חברי הלהקה הנותרים איתם הסתכסכה בעבר, ואמרה כי הלוואי וקוביין היה בחיים לקבל את הפרס. מייקל סטייפ, סולן להקת REM נאם את נאום הכניסה של נירוונה להיכל התהילה וריגש את הקהל. "נירוונה היו אמנים במלוא מובן המילה. הם ייצגו קול שהיה מת להישמע. נירוונה בעטו בזרם המרכזי… הם היו יחודיים, רועשים, מלודיים ומקוריים. והקול הזה...הקול הזה. קורט, אנחנו מתגעגעים אליך. אני מתגעגע אליך", נאם.

פיטר גבריאל. GettyImages
פיטר גבריאל מופיע/GettyImages

כאמור, בנוסף ללהקת נירוונה, הצטרפו אמנים נוספים להיכל התהילה של הרוקנ'רול. פיטר גבריאל, שכבר נכנס להיכל התהילה ב-2010 כחלק מלהקת ג'נסיס, זכה להכרה השנה גם בקריירת הסולו שלו. חברי להקת קיס נפגשו על הבמה לראשונה לאחר שנים רבות של נתק. "זהו רגע חשוב עבורנו", אמר ג'ין סימונס.

רגעי השיא של הערב היו ההופעות החיות השונות שכללו ביצועים של פיטר גבריאל ללהיט "Digging In The Dirt", ולשיריו "Washing The Water" (לצד כריס מרטין) ו-"In Your Eyes". שריל קרואו שרה את השיר "You're No Good" של לינדה רונסטאדט. ברוס ספרינגסטין חבר ללהקתו על הבמה ללהיטים "E Street Shuffle" ו-"The River" ו-"Kitty's Back". קט סטיבנס ביצע עם מקהלה את השיר "Peace Train" וחברי נירוונה ביצעו את השיר "Smells Like Teen Spirit" עם הזמרת ג'ואן ג'ט, את השיר "Aneurysm" עם קים גורדון ואת "Lithium" עם אנני קלארק. הערב נחתם בביצוע מופתי של נירוונה ולורד ל-"All Apologies".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully