וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: התוכי ניצח את גיבור העל

13.4.2014 / 10:10

שלטונו של קפטן אמריקה בצמרת היה מרשים אך קצר: אחרי שבוע אחד בלבד, "קפטן אמריקה: חייל החורף" הודח מהמקום הראשון על ידי חבורת ציפורים

יח"צ - חד פעמי

"ריו 2" כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בארצות הברית. הוא הכניס כ-44 מיליון דולר, שהם עלייה קלה לעומת הפתיחה של הסרט הראשון בסדרה (39 מיליון דולר). הסרט ההוא סיים את דרכו עם כ-484 מיליון דולר ברחבי העולם, ו"ריו 2" בלי ספק בדרך לסכום דומה, אם לא גדול יותר. לאולפן האנימציה "בלו סקיי", הידוע בעיקר בזכות סדרת "עידן הקרח", יש פרנצ'ייז חדש ומצליח בידיים.

"קפטן אמריקה", שבסוף השבוע שעבר השיג קרוב למאה מיליון דולר, צנח למקום השני עם כ-42 מיליון. הכנסותיו בארצות הברית בלבד הגיעו לכ-158 מיליון דולר, כשהדרך ל-200 מיליון סלולה ופתוחה.

משום מה, שנת 2014 היתה עד כה דלה למדי בסרטי אימה, על אף שהסרטים האלה נוטים להיות ההשקעה המוצלחת ביותר – הם זולים מאוד, כך שהם לא חייבים לשבור קופות כדי להחזיר את ההשקעה. השבוע הגיע אחד כזה: "Oculus", עם קארן גילן כאישה שמנסה לנקות מאשמה את אחיה שהורשע ברצח, ולהוכיח שהרצח למעשה בוצע על ידי יישות על טבעית. הסרט הכניס בסוף השבוע כ-13 מיליון דולר (מקום שלישי בטבלה השבועית), לא סכום מרגש גם בסטנדרטים של הז'אנר, אבל משום שהוא הופק ב-5 מיליון דולר בלבד - זה מספיק כדי להפוך אותו לסרט מצליח כבר עכשיו.

במקום הרביעי, קווין קוסטנר ב-"Draft Day" – דרמת ספורט המתרחשת על רקע הדראפט בליגת הפוטבול האמריקאית. מעריצי NFL וקווין קוסטנר הספיקו כדי להביא את הסרט אל פחות מ-10 מיליון דולר בלבד.

נחליאלי, נחלי נחלי אלי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully