וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: חאליסי, בואי לאכול ארוחת בוקר

14.4.2014 / 0:00

וולטר וייט מסייע לנער תמים למצוא דייט, "משפחת סימפסון" מפרגנת ל"מד מן", אנשים מטורללים מאמצים שמות של דמויות מ"משחקי הכס" ולצ'רלי שין יש ג'וב חדש. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

אנשים קוראים לילדיהם על שם דמויות מ"משחקי הכס"

אם חשבתם שהסלבס נוטים להמציא שמות מוזרים לילדיהם (ע"ע אפל מרטין), אז תשמחו לגלות שהם לא לבד: לפי רישומי הביטוח הלאומי האמריקני, לא פחות מ-146 בנות שנולדו בשנת 2012 זכו לשם "חאליסי" על שם דמותה של אמיליה קלארק מ"משחקי הכס". דאינריז, שם נעוריה של חאליסי לפני חתונתה לחאל דרוגו, ניתן ל-21 תינוקות באותה שנה. השבוע התבשרנו על כך שהסדרה חודשה לשתי עונות נוספות. האם זה אומר שנראה בשלב כלשהו גם תינוקות שנקראו על שמו של המלך ג'ופרי?

כך וולטר וייט עזר לנער ביישן למצוא דייט לנשף

יש כאלה שמדברים בפרחים, יש כאלה שמציעים שוקולד, אבל עבור סטפן מונטנה הצעיר זה לא הספיק: סטפן גייס לעזרתו את וולטר וייט (בראיין קרנסטון מ"שובר שורות") כדי להזמין לנשף הסיום שלו את מאדי, אהובת לבו. "אם לא תלכי לנשף עם סטפן, אולי דרך הפעולה הטובה ביותר שלך תהיה להישמר בצעדיך", אמר קרנסטון בסרטון שרץ ברשת לאחר שפגש במעריץ אחרי הופעה בברודווי. היא אגב, אמרה כן.

רשת "FXX" תשדר את כל פרקי משפחת סימפסון במרתון

ואתם חשבתם שמרתון ריצה זה קשה: רשת "FXX" תשדר בקיץ הקרוב מרתון בן 12 ימים של כל 552 פרקי "משפחת סימפסון" על 25 שנותיה. המרתון ישודר בין התאריכים 21 באוגוסט ו-1 בספטמבר. במקביל, ממשיכים היוצרים במחוות ליצירות תרבות פופולרית אחרות, כאשר השבוע קיבלה הסדרה "מד מן" שתעלה מחר לעונה אחרונה בהחלט, מחווה שכזו, כשהומר משחק בתפקיד דון דרייפר בפתיח המזוהה עם הסדרה.

הג'וב החדש של צ'רלי שין

צ'רלי שין, כוכב הטלוויזיה ההזוי בהוליווד, ומי שאמון על הביטויים "מנצח" ו-"דם נמרים", מרחיב את זמנו על המסך הקטן: שין מצלם בימים אלו פיילוט לשעשועון טלוויזיה חדש ברשת "WE TV", בשם "Charlie Sheen's Bad Influence", בו יבחן כוכב "שני גברים וחצי" האם הזוגות המתמודדים אכן מכירים אחד את השני. שין גם יפיק את הפרויקט.

איימי פוהלר וטינה פיי ישתפו פעולה בסרט חדש

צמד המצחיקות פוהלר את פיי ינסו להביא שוב פעם את הקסם שלהן למסך הגדול: השתיים יככבו ויפיקו סרט חדש לקולנוע תחת השם "The Nest" – בו הן יגלמו זוג אחיות מבוגרות שרוצות לעשות מסיבה אחת אחרונה בבית של ההורים לפני שמוכרים אותו. לא מדובר בפרויקט המשותף הראשון (או האחרון, בתקווה) של השתיים, שכבר כיכבו יחד ב-"Saturday Night Live", בסרט "Baby Mama" וגם בטקס פרסי גלובוס הזהב האחרון.

"איש משפחה" השיקו משחק לסלולרי

מה יקרה אם "FOX" תבטל שוב את "איש משפחה"? זו השאלה שמובילה את המשחק הסלולרי של הסדרה "איש משפחה" שהושק השבוע לאייפון ולאנדרואיד. המשחק, תחת השם: "Family Guy: The Quest For Stuff" מתחיל בסרטון קצר שמסביר מה קרה לבני משפחת גריפין לאחר ביטול הסדרה לכאורה. בין היתר, נכנס פיטר גריפין לקרב במהלכו הוא הורס כליל את העיר קוהוג. המשחקים מתבקשים לסייע לבני המשפחה לבנות את העיר מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully