וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם אברהם טל

16.4.2014 / 0:00

מפרינס, דרך ליידי גאגא ועד ערן צור וסקרילקס. אברהם טל מספר לוואלה! תרבות על היצירות המוזיקליות שהכי שפיעו עליו במהלך השנים. קראו והאזינו

אברהם טל. זוהרון,
אברהם טל/זוהרון

Stromae - "Racine Carrée"

"אמן מדהים מבלגיה. משורר, לדעתי מגדולי המשוררים בימינו, ולא רק, מוזיקאי מחונן, זמר ובעיקר מלא רגש, טקסטים חזקים ולא פשוטים שמנערים אותי ושגרמו לי לא פעם לבכות מעוצמתם, אפשר להרגיש את העוצמה שלהם גם בלי להבין צרפתית. אחת ההשפעות החזקות עלי בשנתיים האחרונות".

Skrillex - "Recess"

"גלישת סקי פרועה במהירות גבוהה במדרונות של האלפים השוויצריים, אדרנלין משתחרר לדם ואני מאושר, צוחק כמו ילד ברכבת הרים, זה קרה ממש לפני כמה שבועות תוך כדי האזנה באזניות לאלבום החדש והמעולה של סקרילקס, אמן dubstep למי שלא מכיר, אהבתי את סקרילקס כבר מהאלבום הקודם שלו והוא הגיע להכרה ולהצלחה עולמית וממש מוביל את הז?אנר הזה, זה שהוא הצליח שוב להמציא את עצמו ולהמציא סאונד חדש גם באלבום הזה - זה דבר מדהים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Lady Gaga - "Artpop"

"כמעט בכל פעם שעולים לרכב הבנים שלי, הם מבקשים ממני להשמיע את ליידי גאגא או את הדג נחש. לא סתם הם אוהבים את זה, האלבום החדש של גאגא הוא יצירת מופת, אני אוהב את מה שיוצא ממנה באלבומים ובשירים (ולא תמיד מתחבר לכל מה שהיא עושה מחוץ לשירים) הפקה משובחת, אמנות לא מתפשרת".

Prince - "Love Symbol Album"

"סביבות שנת 98', אני חייל באוטובוס, בדרך לבסיס שומע בדיסקמן (זוכרים?) את האלבום הזה של פרינס, איזה אלבום…וואו..מדהים, שפע של כתיבה, מלודיות הרמוניות, קולות, רגש, עוצמה, יצירות ארוכות בסגנון הרפסודיה הבוהמית של קווין. פשוט גאון פרינס הזה, אני חולם להגיע לאחת ההופעות שלו ששמעתי שהן מעולות. פרינס בעצמו דואג שלא יהיו שירים שלו ביוטיוב, כך שאין קישור לאחד משירי האלבום. שמתי במקום קישור אחר, משיר של טום פטי בכלל שבאיזור ה-3 דקות פרינס נכנס בסולו גיטרה, אחד הכי חזקים שיש".

יענקלה רוטבליט - "כך שחררתי את ירושלים"

"ילד קטן, במושב בצפון, מצאתי קסטה של אחי הגדול וחרשתי אותה בווקמן שקיבלתי מדוד שלי (סלחו לי על המחקר האנטרפולוגי על דרכי ההאזנה) טקסטים מדהימים יש באלבום הזה, הפקה טובה וכיף לשמוע את יענקלה רוטבליט שר. קחו 42 דקות מהזמן שלכם ותצללו לאלבום הזה, אגב, אני מחפש את אותו בוויניל אם יש לכם איזה קונקשן במקרה".

ערן צור - "אתה חברה שלי"

"מי ידע עוד כשהייתי ילד, כששמעתי את האלבום המעולה הזה, ערן צור בשירים של יונה וולך - שיבוא יום ואבצע שיר של יונה וולך בעצמי 'אדם צובר זכרונות'.אהבתי מאד את האלבום הזה, הפקה אלקטרונית מעולה, עכשיו שאני מקשיב לזה וגם רואה הצבעים של עטיפת האלבום אני יכול להרגיש את ההשפעה בהשראה לאלבום 'אורות' מבלי שזכרתי בכלל, כוחו של התת מודע".

הופעות קרובות של אברהם טל באמפי שוני בנימינה:

מוצ"ש, 19.4 - 21:00
חמשי, 8.5 - 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully