וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לשמועות: להקת AC/DC לא מתפרקת

16.4.2014 / 14:45

מעריצי להקת הרוק יכולים לנשום לרווחה. סולן להקת AC/DC הכחיש בראיון ל"טלגרף" הבריטי כי בכוונת הלהקה להתפרק

להקת ACDC. GettyImages
זה היה קרוב/GettyImages

לאחר שעות ארוכות מלאות במתח, נשמעה אנחת רווחה ברחבי העולם: להקת AC/DC לא מתפרקת. בריאן ג'ונסון, סולן הלהקה, שוחח עם ה"טלגרף" הבריטי וחשף כי בכוונת הלהקה להיצמד לתכניתה המקורית ולהגיע לאולפן הקלטות בתחילת החודש הבא. "ללא ספק, אנחנו ניכנס לאולפן ההקלטות, ניקח כלי נגינה ואם משהו ייצא מזה, נקליט אותו", סיפר ג'ונסון. ג'ונסון אף אישר כי אחד מחברי הלהקה, ככל הנראה מלקולם יאנג, חולה אולם טען כי מחלתו לא תביא לפירוק הלהקה. "אני לא רוצה להרחיב בנושא, הוא שומר על פרטיותו", סיכם ג'ונסון.

חרושת השמועות החלה לאחר שתחנת רדיו בפרת', אוסטרליה, דיווחה אתמול (שלישי) כי חברי להקת AC/DC החליטו לפרק את הלהקה לאחר שמלקולם יאנג, חברם ללהקה, חלה. תחילת הפרשה במייל אנונימי שהגיע לתחנת הרדיו בו נטען כי שיאנג חזר לאוסטרליה לשהות לצד משפחתו בזמן שהוא נאבק במחלה קשה. לפי המייל, חברי הלהקה הבטיחו בעבר כי אף חבר לא יוחלף במידה שיפרוש ולכן משמעות הדבר היא שהלהקה לא תתאחד בעתיד ותפסיק להתקיים בהרכבה הנוכחי. נכון לשעה זו, אין אישור רשמי על הפירוק.

להקת AC/DC הוקמה בשנת 1973 ומכרה למעלה מ-200 מיליון אלבומים לאורך שנות פעילותה. היא נכנסה להיכל התהילה של הרוקנ'רול בשנת 2003.

  • עוד באותו נושא:
  • ac/dc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully